Gå til innhold

Hvorfor plutselig endrer en person seg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi er singel begge to. Han har sendt masse snaps, åpnet seg for meg. Fortalt mye. Vi hadde god kontakt. Plutselig ble han stille. Og svarer ikke lengre. Det er så merkelig! Vurderer å blokkere han. Ghosting sårer 

Anonymkode: 27822...8f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Vi er singel begge to. Han har sendt masse snaps, åpnet seg for meg. Fortalt mye. Vi hadde god kontakt. Plutselig ble han stille. Og svarer ikke lengre. Det er så merkelig! Vurderer å blokkere han. Ghosting sårer 

Anonymkode: 27822...8f0

Hva er forskjellen på å ghoste og Reade?
 
 
Dette er ofte veldig kjipt om det blir gjort fullt ut, men ofte bruker folk 'ghosting' om mindre alvorlige samtalebrudd. Å bli 'reada' handler om at noen har lest meldingen din, altså 'read the message' uten å svare med en gang! Noen kan reade deg, uten at de har ghostet deg enda.
Han er en reader. Hvorfor liksom??

Anonymkode: 27822...8f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):
Hva er forskjellen på å ghoste og Reade?
 
 
Dette er ofte veldig kjipt om det blir gjort fullt ut, men ofte bruker folk 'ghosting' om mindre alvorlige samtalebrudd. Å bli 'reada' handler om at noen har lest meldingen din, altså 'read the message' uten å svare med en gang! Noen kan reade deg, uten at de har ghostet deg enda.
Han er en reader. Hvorfor liksom??

Anonymkode: 27822...8f0

Å Guri malla!!! Forstår nå at JEG ER EN READER!! Altså....det er da ikke vanlig at vi voksne svarer straks på alle meldinger vi får?? Tipper jeg lar være å svare på 20 meldinger og snap per dag 😱 Om jeg skulle svart på alt, måtte jeg jo hatt tlf i hånda konstant. De som MÅ ha et svar fra meg, ringer vel, tenker jeg.

Anonymkode: f9f81...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere ikke har møttes fysisk, så vet du ikke om psykisk helse eller andre issues som misbruk av rus fks. Det trenger du forsåvidt ikke vite om dere har møttes heller, for det tar jo tid å bli kjent med folk. Fra å dele mye til å ta avstand, så ville jeg tenkt psykiatri eller rus, men uansett føles det ikke bedre for den som blir ghostet. Og uansett problemer man måtte ha, så gi man beskjed til motparten om man vil trekke seg unna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ReneRene skrev (3 minutter siden):

Hvis dere ikke har møttes fysisk, så vet du ikke om psykisk helse eller andre issues som misbruk av rus fks. Det trenger du forsåvidt ikke vite om dere har møttes heller, for det tar jo tid å bli kjent med folk. Fra å dele mye til å ta avstand, så ville jeg tenkt psykiatri eller rus, men uansett føles det ikke bedre for den som blir ghostet. Og uansett problemer man måtte ha, så gi man beskjed til motparten om man vil trekke seg unna. 

Ja, det er akkurat det. Fra å dele veldig mye til ingenting. Har tenkt at han sikkert sliter med noe. Men er uansett litt vondt æ. Takk for svar 

Anonymkode: 27822...8f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Å Guri malla!!! Forstår nå at JEG ER EN READER!! Altså....det er da ikke vanlig at vi voksne svarer straks på alle meldinger vi får?? Tipper jeg lar være å svare på 20 meldinger og snap per dag 😱 Om jeg skulle svart på alt, måtte jeg jo hatt tlf i hånda konstant. De som MÅ ha et svar fra meg, ringer vel, tenker jeg.

Anonymkode: f9f81...1c4

Dette er noe helt annet! 

Anonymkode: 27822...8f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Å Guri malla!!! Forstår nå at JEG ER EN READER!! Altså....det er da ikke vanlig at vi voksne svarer straks på alle meldinger vi får?? Tipper jeg lar være å svare på 20 meldinger og snap per dag 😱 Om jeg skulle svart på alt, måtte jeg jo hatt tlf i hånda konstant. De som MÅ ha et svar fra meg, ringer vel, tenker jeg.

Anonymkode: f9f81...1c4

Det er visst jeg også. Jeg svarer når jeg sitter i ro og fred, så her kan det fort være både ubesvart og meldinger. Noen ganger rekker jeg lese litt mens jeg f eks venter i bilen, men svarer senere. 
 

Tenker at er det nødstilfelle, da ringer en vel uansett 112. Det meste annet kan da vente. 

Anonymkode: c40d6...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje finne et forum for andre fjortiser ;)

Anonymkode: bfb13...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...