Gå til innhold

Escaperoom som bursdag til barn/ungdom


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har dere noen erfaring med det? Datteren min blir 13 år, og er usikker på hvilken type bursdag hun ønsker med venninner. Ikke bowling da noen nettopp har hatt det.

Anonymkode: 02e3f...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med en hyggelig kveld hjemme med venner, pizza og kake?

Anonymkode: 194c9...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å spørre henne? 🙄

Anonymkode: ca043...1f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hva med å spørre henne? 🙄

Anonymkode: ca043...1f8

Hva med å lese innlegget?

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Datteren min blir 13 år, og er usikker på hvilken type bursdag hun ønsker med venninner.

 

Anonymkode: 903e4...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig ville jeg nok ikke valgt det. Vært på det to ganger, noen oppgaver er ganske vanskelige. Jeg hadde ikke klart det som 13 åring. Hva med fangene på fortet? Det er bedre i den alderen 😊

Anonymkode: f549f...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig gøy. Vi var en del der rundt den alderen, de må uansett ha en voksen med inn når de er under 14. Min trives ikke med store selskap, denne begrenser uansett antallet, ofte 4-6 deltakere. 

Anonymkode: 1d476...9fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I min datters klasse har det vært en slik bursdag 3 ganger. I den første bursdagen som feiret med ett slikt tema så kom alle 14 jenter i bursdagen, men for de to neste som feiret med Escaperoom så kom det henholdsvis 5 og 6 gjester. Grunnen til den lave deltakelsen var at de fleste av jentene ikke likte escaperoom. Dette var ved feiring av 13 års dager. Min datter f.eks hatet den første bursdagen, og fikk lett slippe å gå på de to andre bursdagene med samme tema.

Anonymkode: 05999...4b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 5.5.2024 den 14.49):

Hva med en hyggelig kveld hjemme med venner, pizza og kake?

Anonymkode: 194c9...b90

Takk for svar. Hun er litt redd det blir ‘kjedelig’ da de andre har hatt bl.a bowling og Freia sjokoladefabrikk. Hi

Anonymkode: 02e3f...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 6.5.2024 den 0.02):

Personlig ville jeg nok ikke valgt det. Vært på det to ganger, noen oppgaver er ganske vanskelige. Jeg hadde ikke klart det som 13 åring. Hva med fangene på fortet? Det er bedre i den alderen 😊

Anonymkode: f549f...052

Takk for svar. Hi

Anonymkode: 02e3f...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (23 timer siden):

I min datters klasse har det vært en slik bursdag 3 ganger. I den første bursdagen som feiret med ett slikt tema så kom alle 14 jenter i bursdagen, men for de to neste som feiret med Escaperoom så kom det henholdsvis 5 og 6 gjester. Grunnen til den lave deltakelsen var at de fleste av jentene ikke likte escaperoom. Dette var ved feiring av 13 års dager. Min datter f.eks hatet den første bursdagen, og fikk lett slippe å gå på de to andre bursdagene med samme tema.

Anonymkode: 05999...4b2

Takk for svar. Hi

Anonymkode: 02e3f...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Skikkelig gøy. Vi var en del der rundt den alderen, de må uansett ha en voksen med inn når de er under 14. Min trives ikke med store selskap, denne begrenser uansett antallet, ofte 4-6 deltakere. 

Anonymkode: 1d476...9fa

Takk for svar. Hi

Anonymkode: 02e3f...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...