Gå til innhold

Er det noen her som har hatt nyrestein?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannen min fikk det forige uke og han er typisk pingle mann. Han mente at det var såååååå vondt og lå på sykehuset stappa full av medisiner. Overdrev ham eller kan dere som har hatt det fortelle meg at det gjør så vondt eller ikke?!?

Anonymkode: 5ab99...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor vondt det er kommer an på størrelsen på steinen egentlig, og om hvor langt ned i urinveiene den kommer seg...

Noen ganger gjør det vondt, men du klarer tisse dem ut selv og "overlever" greit.

Andre ganger er de for store, kiler seg fast og gir enorme smerter. Kanskje må de inn og "sprenge" de istykker for å få de ut.

Anonymkode: 601db...b21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt det men gallestein. Det var jævlig vondt. Jeg hadde en baby på 4 måneder når jeg fikk anfall. Mannen måtte komme hjem fra jobb pga jeg klarte ikke å ta meg av babyen 

Anonymkode: 4fe0c...734

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lå å pressa knoken oppi nyrene for å kunne slappe av. Og spydde hver halvtime første dagen. Så ja det er vondt. Hadde smerter i 3 uker. Har også hatt gallestein,  var kanskje litt verre da 'anfallene' kom, men det gikk fortere over.

Anonymkode: 19d1e...b55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke puste når anfallene kom.

Anonymkode: 236c9...3ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt gallestein!  Noe av det JÆVLIGSTE jeg har opplevd!  Ubeskrivelig vondt! 

Anonymkode: 41aa1...cc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollegaen min har hatt nyresten og jeg så ett anfall. Kan nesten garantere at mannen din ikke overdrev 

Selv har jeg hatt gallestein og de som har hatt begge sier nyrestein er verre. Jeg var ute og øvelseskjørte på e18 med ungen min da jeg fikk ett anfall. For å si det sånn, hun kjørte hjem på egenhånd mens jeg lå kveila og spøy oppetter bildøra. Jeg føder heller 10 ganger til 

Anonymkode: 1a285...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Mannen min fikk det forige uke og han er typisk pingle mann. Han mente at det var såååååå vondt og lå på sykehuset stappa full av medisiner. Overdrev ham eller kan dere som har hatt det fortelle meg at det gjør så vondt eller ikke?!?

Anonymkode: 5ab99...fb2

Tror du at sykehuset lar han være innlagt og medisinert uten grunn? Snakk om kjerring 😂

Anonymkode: 71f43...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Mannen min fikk det forige uke og han er typisk pingle mann. Han mente at det var såååååå vondt og lå på sykehuset stappa full av medisiner. Overdrev ham eller kan dere som har hatt det fortelle meg at det gjør så vondt eller ikke?!?

Anonymkode: 5ab99...fb2

Herregud, du gjør narr av mannen din som er innlagt for nyrestein, tuller du?

Anonymkode: 4faba...585

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt nyrestein å det var ille vondt ja. Ikke så vondt som en pressrie, men jeg kastet opp å var rimelig dårlig.

Anonymkode: 35fa0...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært igjennom mange forskjellige ting med kroppen. Nyresteinanfallet i fjor som en klar 10er på skalaen i smerter. Jeg var helt desperat.. Føler med mannen din jeg, så bare å vise omsorg og forståelse for at han har store smerter. Ellers er det sikkert andre kvinner som heller vil ta over om du fortsetter å være så bitch..

Anonymkode: 41302...cbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også hatt. Og ja, det er inni helv… vondt! 
 

Anonymkode: e8c57...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...