Gå til innhold

Menn som ser på unge piker, og kvinner som ser på unge gutter - hvorfor den forskjellen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Inspirert av tråden fra hun som lurer på om gutter som jobber som håndverkere jobber i bar overkropp nå det er varmt.

Hvorfor er det greit av kvinner blir sittende å se på unge menn som jobber i bar overkropp, men dersom for eksempel det hadde vært men som satt og så ut av kontorvinduet, og de der nede hadde vært unge kvinner i korte topper, eller bikini overdel så så hadde de mennene vært griser, og det hadde vært på kanten til seksuell trakassering?

Anonymkode: c4648...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er jeg ikke enig i. Alltid lov å se. Nasty tilrop, ufine bevegelser osv - ikke greit uansett hvilken vei. 

Anonymkode: d3ce3...d31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er HI i den tråden og jeg snakket overhodet ikke om unge gutter, men om menn. Dagens 40-åringer holder seg fks uforskammet godt synes jeg.

Anonymkode: 8be52...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge deler er like smakløst. 

Anonymkode: 0b941...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken forskjell? Tror du hi at den gjennomsnittlige mann tenker «å nei, det er fire unge, flotte jenter som skal jobbe i bikini utenfor kontorvinduet mitt de neste dagene, det var skikkelig dumt!».

Ingen reagerer negativt på folk som synes unge kropper er fine, uansett kjønn. Det man derimot reagerer på er åpenbar glaning, seksuelle tilrop, jokkebevegelser og lignende. Uansett kjønn. 

Anonymkode: 6de1f...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (51 minutter siden):