Gå til innhold

Hvilke solkrem er bra?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Coop Anglamark.

Har prøvd maaaange, de fleste er dyrere enn denne -men ikke bedre.

Denne har god konsistens og lukt, dekker bra.

Anbefales sterkt, god sommer☀️

Anonymkode: 937cb...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker cliniderm fra apoteket, liker konsistensen på den. Kjøper når de har sånne ta to og få 50% tilbud o.l

Har også änglamark sine i hus. De er rimelige og gode, tror de kommer greit ut i testene. De er supre å sende med ungdommene på stranda o.l 

Anonymkode: 2b957...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Coop Anglamark.

Har prøvd maaaange, de fleste er dyrere enn denne -men ikke bedre.

Denne har god konsistens og lukt, dekker bra.

Anbefales sterkt, god sommer☀️

Anonymkode: 937cb...bc5

Jeg anbefaler også disse. 😊

Anonymkode: 86f17...828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mange gode solkremer, og vil si at en bør ikke følge solkremtester, uten å lese hva de egentlig tester… 

Noen ganger tester de for ting som påvirker hormoner osv, andre ganger for hvordan de påvirker miljø, men har ennå ikke sett en test der de tester effekt .

Her i huset bruker vi LRP og Dermica, kjempegode kremer og passer godt til hudtype.

Anonymkode: ad2db...844

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her i huset brukes kun Caniderm. De som er på flasker er igrunn de eneste vi har funnet som de ikke reagerer på. Den i tybe er litt tykkere og den kan ikke hun ene bruke mye av for den blir for tykk for henne. Er kremer for tykke tetter de porene i huden og huden dermed ikke får puste så bra og det er ingen god kombinasjon når det er varmt ute. Den går for en dag om hun ikke finner den andre, men bør ikke flere dager for da begynner huden å siifra.

Jeg syns den er helt grei. Jeg kjøper ikke noe kun for meg. Ikke er jeg glad i mye lukt heller så denne passer bra. Noe lukt, men ikke lukt i den forstand.

Anonymkode: 15486...c7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sverger til Cosmica sine, både til barna og meg selv. Minstemor tålte ca ingen solkremer da hun var mindre, fikk røde og rennende øyner av de fleste, men cosmica funket. Liker også konsistensen.

Anonymkode: c7b4c...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Her i huset brukes kun Caniderm. De som er på flasker er igrunn de eneste vi har funnet som de ikke reagerer på. Den i tybe er litt tykkere og den kan ikke hun ene bruke mye av for den blir for tykk for henne. Er kremer for tykke tetter de porene i huden og huden dermed ikke får puste så bra og det er ingen god kombinasjon når det er varmt ute. Den går for en dag om hun ikke finner den andre, men bør ikke flere dager for da begynner huden å siifra.

Jeg syns den er helt grei. Jeg kjøper ikke noe kun for meg. Ikke er jeg glad i mye lukt heller så denne passer bra. Noe lukt, men ikke lukt i den forstand.

Anonymkode: 15486...c7d

Hvor kjøpes Caniderm solkrem, aldri hørt om..

Anonymkode: ad2db...844

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...