Gå til innhold

Ser dette ut som et hyggelig sted å feriere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For mor og barn på 10 år. Ønsker er en stille og rolig ferie på stranden hvor dagene går til bading , avslapning og gresk idyll. Ønsker ikke noen turistmaskin.

Anonymkode: f783e...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig ser det ut som et hyggelig sted, det er jo noe som skal selges her. 

Du kan søke opp stedet på fks you tube, så kan du få et mer realistisk  eller nyansert bilde av hvordan stedet er. Tror mange går i fella og ikke sjekker på flere flater. Eller, jeg vet at mange går i fella hvor de ser rett inn i en murvegg to meter fra hotellvinduet og de ser noen bilder og leser om små hyggelige steder som viser seg å være fullpakket av turister.

Anonymkode: b8ee0...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som et av nabohotellene til der vi var i fjor. Området er ganske rolig og fint, men det er definitivt et turistområde, altså. Det tar omtrent 10-15 minutter å gå til sentrum og restaurantene. Vi synes det er koselig og fint der, og selv om det er et turistområde, så er det såpass lite sted at det ikke føles altfor mye likevel. 

Anonymkode: 8d72a...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke valgt steinstrand med en 10 åring. Gjør som hun over her sier og sjekk stedet på YouTube og tiktok. 

Anonymkode: b8bc4...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hadde ikke valgt steinstrand med en 10 åring. Gjør som hun over her sier og sjekk stedet på YouTube og tiktok. 

Anonymkode: b8bc4...722

Hvorfor ikke? Vi er ofte på slike strender og er egentlig ikke altfor glad i sand. Badesko er gull. Skal sjekke YouTube. Hi

Anonymkode: f783e...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ett supert tips til badeferie på steinstrand er å ha med vannmaling. Ungene mine kan sitte i timesvis og male steiner til alleverdens dyr, mønster o.l. Vannmalingen blir vaskes av å forsøpler ikke. Tar minimalt med plass i bagasjen ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ser hyggelig.

Men en turistmaskin er det jo.

Det er kort vei til sentrum og mye folk i sesong.

Vil du ha et koselig lite hotell uten storturisme kan du ikke reise med charter.

Anonymkode: a01a7...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Hadde ikke valgt steinstrand med en 10 åring. Gjør som hun over her sier og sjekk stedet på YouTube og tiktok. 

Anonymkode: b8bc4...722

Hvorfor ikke steinstrand med en 10 åring? Mine har storkost seg på steinstrand fra de var ganske små.

Anonymkode: 58339...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor ikke steinstrand med en 10 åring? Mine har storkost seg på steinstrand fra de var ganske små.

Anonymkode: 58339...c4e

Veldig enig med deg her. Steinstrand er helt topp det! Hi

Anonymkode: f783e...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, nå fikk jeg lyst til å dra på ferie. Jeg synes det ser fint ut. 

Anonymkode: bd2fa...bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Å, nå fikk jeg lyst til å dra på ferie. Jeg synes det ser fint ut. 

Anonymkode: bd2fa...bad

Så gøy! Jeg liker det jeg ser jeg og! Hi

Anonymkode: f783e...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...