Gå til innhold

Blir litt gal av meg selv… sammenligner meg med 20-25 åringer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når det gjelder hvor slanke og fine mange er. Flate mager, fast i huden, pent hår osv… poenget er at jeg blir 50 neste år og vet jo at jeg ikke må sammenligne meg selv med de unge men klarer ikke å la være å bli litt misunnelig🙄 

Jeg har de siste årene lagt på meg noen kilo og det er så fryktelig vanskelig å få de av igjen🥴 

Noen andre som kjenner på frustrasjon nå når sommeren nærmer seg? 

Anonymkode: d2240...b52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke i det hele tatt. Jeg veier 15 kg mer, har fått noen smilerynker og har funnet mitt første gråe hår, men jeg elsker å være i slutten av 40 åra da jeg har en selvsikkerhet og en ro i min egen kropp som jeg aldri hadde som slank, ung og vakker.

Anonymkode: ffa5a...5a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å være så usedvanlig overfladisk... 

Anonymkode: fc792...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Tenk å være så usedvanlig overfladisk... 

Anonymkode: fc792...0a9

Tenk å bomme så totalt....

Anonymkode: 5e26a...30d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Synes jeg er fin

Anonymkode: 3009d...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alvorlig talt aldri tenkt tanken, men du sjelden alene om noe. Jeg kan sammeligne med de på egen alder, og se at noen er veldig flotte. Jeg blir ikke spesielt misunnelig. Ikke ofte i det minste. 

Anonymkode: 9e27f...8c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sammenligner meg og innser at jeg er mer fit og fin enn den gjennomsnittlige 20-åring som tross alt er ganske dvask og lat.

Anonymkode: 42996...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne vært ung igjen jeg. Men tror jeg ville tatt med meg livserfaringen jeg har da.. Tenker ikke så mye på utseendet, men kanskje heller på den «udødeligheten», alt man orket, tempoet osv. fra den tiden

Anonymkode: 57e1a...cfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk i bedre form, slankere og mer muskuløs nå som 45-åring enn jeg var da jeg var 20-25. Jeg hadde selvfølgelig mindre rynker, bar vekten godt og så generelt bedre ut da, men nå er jeg på et langt bedre sted mentalt og fysisk. Det kunne ikke falle meg inn å sammenligne meg med folk på halvparten av alderen min. Ikke rettferdig overfor noen av oss ☺️

Anonymkode: fa11d...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg ikke igjen i det. Har barn i den alderen, og det er jo ikke naturlig å være like faste og fine i kroppen som dem. Jeg er ikke overvektig nå, men har overarmer som disser når jeg beveger på dem og har slappere hud enkelte steder. Men det er helt greit, jeg er 50 🙂 Selvsagt kan man trene masse styrke, men man får aldri en kropp som en 25 åring igjen. Det skjer ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Når det gjelder hvor slanke og fine mange er. Flate mager, fast i huden, pent hår osv… poenget er at jeg blir 50 neste år og vet jo at jeg ikke må sammenligne meg selv med de unge men klarer ikke å la være å bli litt misunnelig🙄 

Jeg har de siste årene lagt på meg noen kilo og det er så fryktelig vanskelig å få de av igjen🥴 

Noen andre som kjenner på frustrasjon nå når sommeren nærmer seg? 

Anonymkode: d2240...b52

Jeg er litt som deg, kjenner på frustrasjonen 😅 og synes det er mange som gjør, men ikke mange som ærlige mot seg selv når det er gjelder sånne «dumme» følelser 

Anonymkode: f6fa3...7a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner litt hva du mener, samtidig så er de så mye yngre at spranget blir for langt igjen. Det er kanskje mer et lite hjertesukk fra min side om et savn etter litt strammere hud og fastere pupper og rumpe, men jeg sammenlikner meg ikke med dem, det blir for urealistisk. 

Anonymkode: e1968...967

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...