Gå til innhold

Klage på briller?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg var hos optiker og fikk hjelp til å velge ut et par briller. Er så dårlig selv på å se hva som blir pent, så fikk anbefaling av dama som jobbet der. De hun valgte var litt utenfor det jeg pleier å gå etter, men hun mente de var så fine til meg. De var litt store, jeg er smal over nesa, men det mente hun kunne strammes bak ørene på stengene. Hun overbeviste meg så bestilte dem. Blir jo dyr brille med progressive glass osv.

Skulle vise ei venninne brillen når jeg traff henne, før jeg fikk den, og gikk inn på nettsida deres, og da ser jeg at det er en herrebrille? Ikke rart den var litt uvant og stor da? Og nå blir jeg jo usikker på hele greia? Hvorfor ga hun lille meg med smalt ansikt ei stor herrebrille? Jeg gruer meg sånn til den kommer, og tror jeg ikke blir fornøyd. Og da er det vel penger i dassen? Jan vel ikke klage/ endre på det nå? 

Anonymkode: 98358...b9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ringe i morgen for å høre hvor langt de har kommet, kanskje de ikke har startet på de? 

Anonymkode: 32dfd...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man opererer sjelden med rene dame- og herrefrisører slik som tidligere.  Hvis du går inn i en brillebutikk ser du veldig sjelden en vegg for damebriller og en vegg merket herrebriller.

Du kan ikke klager på kjøpet fordi du ikke liker de lenger. Ei heller skylle på ekspeditøren for der valget du tok. Men dersom de ikke har begynt å sette sammen flassing innfatning ennå, så er de mulig du kan gjøre det om?

Anonymkode: 8f3e3...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Jeg var hos optiker og fikk hjelp til å velge ut et par briller. Er så dårlig selv på å se hva som blir pent, så fikk anbefaling av dama som jobbet der. De hun valgte var litt utenfor det jeg pleier å gå etter, men hun mente de var så fine til meg. De var litt store, jeg er smal over nesa, men det mente hun kunne strammes bak ørene på stengene. Hun overbeviste meg så bestilte dem. Blir jo dyr brille med progressive glass osv.

Skulle vise ei venninne brillen når jeg traff henne, før jeg fikk den, og gikk inn på nettsida deres, og da ser jeg at det er en herrebrille? Ikke rart den var litt uvant og stor da? Og nå blir jeg jo usikker på hele greia? Hvorfor ga hun lille meg med smalt ansikt ei stor herrebrille? Jeg gruer meg sånn til den kommer, og tror jeg ikke blir fornøyd. Og da er det vel penger i dassen? Jan vel ikke klage/ endre på det nå? 

Anonymkode: 98358...b9c

Hvis du har kjøpt hos Specsavers, så har de 100 % fornøyd garanti, så der får du byttet de. Du kan sjekke om de har en tilsvarende garanti 🙂

Anonymkode: e0a13...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...