Gå til innhold

Dermapen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du må ikke finne på å begynne med det der med humbug-produkter. Gå til salong. 

Anonymkode: b4d10...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Du må ikke finne på å begynne med det der med humbug-produkter. Gå til salong. 

Anonymkode: b4d10...0e3

Enig!

Anonymkode: 02a25...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i salong og jeg behandler med dermaroller og dermastamp. Ville ikke brukt Dermapen pga. mye bivirkninger osv. Med Dermapen så mener jeg maskinen (kan ødelegge porekanten) så har sett mye bivirkninger med den maskinen så gjør det ikke selv.

Både dermaroller og dermastempel kan du fint gjøre hjemme. Bortkastet å gå til salong da du vil trenge veldig mange behandlinger for å se gode resultater. Ofte behandle i et år etter mer, og når du trenger en behandling annenhver uke så blir det veldig kostbart. 

Ville kjøpt rulle/stempel fra en god produsent, feks White Lotus. White Lotus har også en god olje du kan bruke både før og etter du har rullet, jeg bruker den selv i behandlingene, den er veldig lindrende (White Lotus green tea facial oil). White Lotus har også de beste jaderullene på markedet (med ekte jade), bruker også disse i behandlingen men da før jeg ruller men hjemme ville jeg brukt det etter rulling fordi den kalde steinen lindrer veldig godt etter rulling. I salong så gjør man ikke det etterpå av hygiene årsaker, naturligvis. 

Den du linket til er sikkert grei den også men har ingen erfaring selv med merket og vet mange har dårlig kvalitet på nålene. Kjøp med gode nåler og rens før og etter bruk. Les bruksanvisningen nøye samt kjøp ruller med ekte nåler og ikke over 200 nåler på en ansikts rulle og ikke over 400 på en bredere kroppsrulle. Ikke bruk over 1 mm i ansiktet og over 0.5 mm på hals og rundt ansikt. Sjekk nålene nøye før behandlingen og kast den om den faller i bakken eller du ser en bøyd nål. I salongen så kaster vi ruller og stempel etter behandlingen, det er jo ikke så bærekraftig så vi selger også ruller til kunder som vil behandle hjemme. Ikke behandle oftere enn en gang annenhver uke!!! Viktig, for det kan gi en tørr hud og mye bivirkninger. 

Anonymkode: 0ec3f...983

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Jeg jobber i salong og jeg behandler med dermaroller og dermastamp. Ville ikke brukt Dermapen pga. mye bivirkninger osv. Med Dermapen så mener jeg maskinen (kan ødelegge porekanten) så har sett mye bivirkninger med den maskinen så gjør det ikke selv.

Både dermaroller og dermastempel kan du fint gjøre hjemme. Bortkastet å gå til salong da du vil trenge veldig mange behandlinger for å se gode resultater. Ofte behandle i et år etter mer, og når du trenger en behandling annenhver uke så blir det veldig kostbart. 

Ville kjøpt rulle/stempel fra en god produsent, feks White Lotus. White Lotus har også en god olje du kan bruke både før og etter du har rullet, jeg bruker den selv i behandlingene, den er veldig lindrende (White Lotus green tea facial oil). White Lotus har også de beste jaderullene på markedet (med ekte jade), bruker også disse i behandlingen men da før jeg ruller men hjemme ville jeg brukt det etter rulling fordi den kalde steinen lindrer veldig godt etter rulling. I salong så gjør man ikke det etterpå av hygiene årsaker, naturligvis. 

Den du linket til er sikkert grei den også men har ingen erfaring selv med merket og vet mange har dårlig kvalitet på nålene. Kjøp med gode nåler og rens før og etter bruk. Les bruksanvisningen nøye samt kjøp ruller med ekte nåler og ikke over 200 nåler på en ansikts rulle og ikke over 400 på en bredere kroppsrulle. Ikke bruk over 1 mm i ansiktet og over 0.5 mm på hals og rundt ansikt. Sjekk nålene nøye før behandlingen og kast den om den faller i bakken eller du ser en bøyd nål. I salongen så kaster vi ruller og stempel etter behandlingen, det er jo ikke så bærekraftig så vi selger også ruller til kunder som vil behandle hjemme. Ikke behandle oftere enn en gang annenhver uke!!! Viktig, for det kan gi en tørr hud og mye bivirkninger. 

Anonymkode: 0ec3f...983

Oj, du er ute å kjøre. Dermaroller flerrer jo opp huden innvendig. Det er virkelig ikke anbefalt. 

Anonymkode: b4d10...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Oj, du er ute å kjøre. Dermaroller flerrer jo opp huden innvendig. Det er virkelig ikke anbefalt. 

Anonymkode: b4d10...0e3

Hvor har du det ifra? Dermapen (maskinen) går opp og ned mens du beveger den over huden, hvor er nålene når du beveger selve hodet? Jo, de kan være nede i huden og da kan man skade porekanten. Etter flere slike bivirkninger fra kunder så sluttet vi helt å tilby Dermapen. Dermaroller ruller over huden, ingen flørting om du bruker en rulle med nåler. Dessverre så selges slike rullet som ikke har nåler men kniver, disse rullene skjærer opp huden, ja. Men jeg snakker selvfølgelig ikke om slike ruller, disse knivrullene har ofte 540 nåler på en liten ansiktsrull. Om man ser nærmere på rullen så er det ikke nåler men en skarp kant fra toppen og ned til bunnen for å klare å komme ned i huden da disse har alt for mange nåler for å klare å penetrere huden uten. Disse rullene er selvfølgelig ikke å anbefale, derfor kjøp fra en god produsent. 

Jeg har behandlet med dermaroller og dermastempel i 15 år. Fantastiske resultater med få bivirkninger. Veldig god behandling og er man litt oppegående så klarer man fint å gjøre det hjemme også. 

Anonymkode: 0ec3f...983

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Jeg jobber i salong og jeg behandler med dermaroller og dermastamp. Ville ikke brukt Dermapen pga. mye bivirkninger osv. Med Dermapen så mener jeg maskinen (kan ødelegge porekanten) så har sett mye bivirkninger med den maskinen så gjør det ikke selv.

Både dermaroller og dermastempel kan du fint gjøre hjemme. Bortkastet å gå til salong da du vil trenge veldig mange behandlinger for å se gode resultater. Ofte behandle i et år etter mer, og når du trenger en behandling annenhver uke så blir det veldig kostbart. 

Ville kjøpt rulle/stempel fra en god produsent, feks White Lotus. White Lotus har også en god olje du kan bruke både før og etter du har rullet, jeg bruker den selv i behandlingene, den er veldig lindrende (White Lotus green tea facial oil). White Lotus har også de beste jaderullene på markedet (med ekte jade), bruker også disse i behandlingen men da før jeg ruller men hjemme ville jeg brukt det etter rulling fordi den kalde steinen lindrer veldig godt etter rulling. I salong så gjør man ikke det etterpå av hygiene årsaker, naturligvis. 

Den du linket til er sikkert grei den også men har ingen erfaring selv med merket og vet mange har dårlig kvalitet på nålene. Kjøp med gode nåler og rens før og etter bruk. Les bruksanvisningen nøye samt kjøp ruller med ekte nåler og ikke over 200 nåler på en ansikts rulle og ikke over 400 på en bredere kroppsrulle. Ikke bruk over 1 mm i ansiktet og over 0.5 mm på hals og rundt ansikt. Sjekk nålene nøye før behandlingen og kast den om den faller i bakken eller du ser en bøyd nål. I salongen så kaster vi ruller og stempel etter behandlingen, det er jo ikke så bærekraftig så vi selger også ruller til kunder som vil behandle hjemme. Ikke behandle oftere enn en gang annenhver uke!!! Viktig, for det kan gi en tørr hud og mye bivirkninger. 

Anonymkode: 0ec3f...983

Dette var nesten skremmende å lese. Vil tippe du ikke er kosmetisk sykepleier men kun hudpleier, og derfor ikke kvalifisert til å utføre dermapen/skinpen skikkelig. 
Det er vel ganske kjent nå at dermapen penetrerer huden i en vinkel når den rulles og også da går ut av huden i en vinkel, som ikke er bra. Nålene er jo på en rund søyle som gjør at nålene ikke penetrerer rett ned i huden. SkinPen har fantastiske resultatet og enorme mengder forskning bak seg. I tillegg til å være fda godkjent (som eneste microneedling device). Dermapen har også mye vitenskap bak seg men er ikke fda godkjent. 

Anonymkode: 4ae1b...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Dette var nesten skremmende å lese. Vil tippe du ikke er kosmetisk sykepleier men kun hudpleier, og derfor ikke kvalifisert til å utføre dermapen/skinpen skikkelig. 
Det er vel ganske kjent nå at dermapen penetrerer huden i en vinkel når den rulles og også da går ut av huden i en vinkel, som ikke er bra. Nålene er jo på en rund søyle som gjør at nålene ikke penetrerer rett ned i huden. SkinPen har fantastiske resultatet og enorme mengder forskning bak seg. I tillegg til å være fda godkjent (som eneste microneedling device). Dermapen har også mye vitenskap bak seg men er ikke fda godkjent. 

Anonymkode: 4ae1b...6b8

Du har garantert sett på reklame videoen til Dermapen. 

Til informasjon så er dette bare tull, det er en animasjon som produsenten bruker for å vise at deres maskin er suveren slik at de skal selge flere maskiner. En animasjon kan vise hva som helst! Dette skjønner du vel?

Dermaroller og dermastamp er enda den mest utbredte og brukte behandlingen både i klinikk og hjemme. Trygg å bruke og rullen går jo ikke ned i huden på den måten denne animasjonen viser til. 

Høres mest ut som du har slukt alt rått som selger har fortalt deg. 

Anonymkode: 0ec3f...983

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du har garantert sett på reklame videoen til Dermapen. 

Til informasjon så er dette bare tull, det er en animasjon som produsenten bruker for å vise at deres maskin er suveren slik at de skal selge flere maskiner. En animasjon kan vise hva som helst! Dette skjønner du vel?

Dermaroller og dermastamp er enda den mest utbredte og brukte behandlingen både i klinikk og hjemme. Trygg å bruke og rullen går jo ikke ned i huden på den måten denne animasjonen viser til. 

Høres mest ut som du har slukt alt rått som selger har fortalt deg. 

Anonymkode: 0ec3f...983

Har aldri sett den videoen nei. Jeg Hsr til gode å se dermarollere i bruk i medisinske klinikker, iallefall her på Østlandet. Har jeg verken sett eller sett reklamert for på mange mange år. 
 

til info, så diskuterer vi SkinPen/dermaroller i klinikk, ikke hjemmebruk. At dermaroller med korte nåler er tryggest hjemme, stemmer nok, men er irrelevant. 
 

har du faktisk lest og satt deg inn i studiene til skinPen? Eller er hele grunnlaget ditt fordi du har sett «porekantene bli ødelagt»? 

Jeg skal ikke tro på at dermaruller ikke er trygg fordi du skriver «til info så er det feil»? Voldsomt til argument du har der. 

Anonymkode: 4ae1b...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sluttet med Dermapen pga bivirkninger fra kunder. Dermaroller og dermastamp er en utprøvd og utbredt behandling. Du får bare tro at dermaroller gjør skade men jeg lurer virkelig på hvor du har det ifra. Det er enda dermaroller og dermastempel som er mest utbredt i verden. At noen kom på et produkt som de kunne få patentert for så å selge er jo ikke så merkelig. 

Det er jo en grunn til at folk sluttet å selge dermaroller behandlingen og den ene grunnen som gikk igjen i bransjen var at hvordan skal man kunne selge en behandling som folk kan få så gode resultater med hjemme. Det var det eneste argumentet jeg hørte, og det stemmer jo hvis man skal se på det på en slik måte. Da er det jo lettere å si at du heller selger en bedre behandling men den du kan gjøre hjemme er "farlig".

Det vil ikke jeg være med på for mange av mine kunder har ikke råd til å ta alle behandlinger i salong så om de da vil kjøpe rulle for å rulle hjemme så er jo det helt greit. Ser ikke på det som noe konkurrent heller for jeg har i alle år hatt mer enn nok å gjøre. 

Anonymkode: 0ec3f...983

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...