Gå til innhold

Disc golf, noen som har prøvd det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var på XXL på Strømmen Storsenter i dag siden jeg og ungene trengte nye allværsjakker, og de to minste trenger nye joggesko.
Det hadde de slike sendeplater men bruker til disc golf på tilbud, og jeg tenkte at de har jo en slik bane i rådhusparken i Lørenskog, så vi tok med oss noen.

Noen som har prøv det?
Hvor store bør barna være som prøver det?

Anonymkode: c2f86...30d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Discgolf passer for nesten alle aldre. Jeg har møtt unger på 5-6 og bestemor på 80 ute på banen. Det fine med discgolf er at man kan gjøre det ut av det som man vil. Du finner alle slag når du driver med dette. Alt fra familier på tur med mat og godt tid, ungdomsgjenger med fnis og fjas, voksne, seriøse osv. Det er kjempegøy, reglene er enkle og det er en fin og annerledes måte å være ute på. Kos dere! 

Anonymkode: 56c32...477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Discgolf passer for nesten alle aldre. Jeg har møtt unger på 5-6 og bestemor på 80 ute på banen. Det fine med discgolf er at man kan gjøre det ut av det som man vil. Du finner alle slag når du driver med dette. Alt fra familier på tur med mat og godt tid, ungdomsgjenger med fnis og fjas, voksne, seriøse osv. Det er kjempegøy, reglene er enkle og det er en fin og annerledes måte å være ute på. Kos dere! 

Anonymkode: 56c32...477

Så utrolig bra, var redd yngste på 9 kanskje var for liten.
Tenker det blir noen turer for å prøve i sommer :)

Anonymkode: c2f86...30d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min og familien driver med dette, de har det kjempegøy.

Ungene hans er 10 og 13 år gamle, og de har holdt på et par år.

Oppsøker nye baner på søndagstur, ferie osv. De har blitt ganske flinke, men var i utgangspunktet bare en aktivitet som familien kan gjøre sammen.

Fin familieaktivitet. Her har de en stor bane like ved den ene videregående skolen, de av ungene mine som har gått der har gjort det i gymtimer. 

Anonymkode: e5e40...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...