Gå til innhold

Hjelp! Har plutselig fått så slapp hud på hake/hals


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Eller, det har sikkert skjedd gradvis, men nå syns det så godt 😲

46 år, så må vel regne med litt, men er det noen tips til å bedre det? Hjelper det å gå ned i vekt? Jeg er noen kilo for mye, men ikke sånn at jeg blir rund i ansiktet, på en måte ( vanskelig å forklare, men noen som er overvektige ser jo nesten litt yngre ut)

Håper noen har noen råd. Er det bare tidens tann og noe man må akseptere? 

Anonymkode: 3a15e...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dermapen gjør underverker hvis det tas regelmessig. Det koster endel, men det fungerer. Du må på salong for det. Ellers er injeksjoner med ulike fuktighetsgivende preparater gull. Det vil ikke synes utenpå at du har tatt det men de gir fukt fra innsiden. Feks skinbooster og profilho. 

Anonymkode: c220a...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil hjelpe å gå opp i vekt 🌞

Anonymkode: bf26d...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

HRT.

Anonymkode: 1bf19...8bf

Er det symptom på overgangsalder? 
HI

Anonymkode: 3a15e...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det vil hjelpe å gå opp i vekt 🌞

Anonymkode: bf26d...f0e

Nei, jeg må ned 10 kilo

HI

Anonymkode: 3a15e...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Er det symptom på overgangsalder? 
HI

Anonymkode: 3a15e...1c5

Definitivt.

Anonymkode: 1bf19...8bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, snart 45 her og jeg har lagt merke til det samme de siste månedene. Har plutselig forstått hvorfor «eldre» damer bruker så mye høyhalsede gensere…

Anonymkode: 49924...b30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Huff, snart 45 her og jeg har lagt merke til det samme de siste månedene. Har plutselig forstått hvorfor «eldre» damer bruker så mye høyhalsede gensere…

Anonymkode: 49924...b30

Og skjerf!  Bare godta det og se til Siv Jensen. Hun bærer dette og alderen med stil, og ser veldig godt ut! Og nei, jeg er ikke fan av Frp, så det er sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i alle dager! Skal man kle seg inn i høyhalset og skjerf fordi alderen viser? Dummeste jeg har hørt. Ei utseende deres og prøv å eldes med verdighet. Dere blir aldri 30 og rynkefri igjen, med litt hell blir dere gamle damer med vakre rynker og grått hår. 

Anonymkode: 814e5...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Men i alle dager! Skal man kle seg inn i høyhalset og skjerf fordi alderen viser? Dummeste jeg har hørt. Ei utseende deres og prøv å eldes med verdighet. Dere blir aldri 30 og rynkefri igjen, med litt hell blir dere gamle damer med vakre rynker og grått hår. 

Anonymkode: 814e5...dca

Man skal og må ikke, men det er ofte det de gjør. Vi har det vel i oss å skjule/ dempe det vi BETRAKTER som mindre flatterende, men jeg er enig med deg uten at jeg vil kritisere de som velger annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...