Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg å finne sko?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så dårlig på sko. Er 50 år og ser ut som en boms i mine svarte Hoka joggesko som jeg hater. Nå er det begynt å bli varmere så jeg har så lyst på noen litt hverdagslige men litt finere sko som passer til dongeribukser og vanlige bukser. Jeg er så lei av å gå i joggesko men finner liksom aldri noe. Kan noen gi et tips? 

Anonymkode: 9e760...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lyst på disse

https://www.eurosko.com/no/brands/dr-martens/dr-martens-3273-32733400?variantId=32733400063&country=NO&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwrcKxBhBMEiwAIVF8rL2ZR_WZs-X27poIkhYveWvrbvLsJ-cjEaIpHp3wN28I1xaMO8wwEhoCF3EQAvD_BwE

Har de i svart, de er sikkert 15 år gamle, og jeg synes de var kjempefine i beige 

Er 49 år gammel.

Anonymkode: fb35a...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Jeg ender også alltid opp med joggesko. Eller fjellsko om vinteren. Jeg har så vanskelige føtter også. Høy, bred og kort.

Og så har jeg dårlig smak også. Eller jeg liker det som jeg vet ikke passer. En av delene. Jeg synes nemlig disse er fine:

https://www.stormberg.com/no/sko/sneakers/tjore-joggesko-11297999470?srsltid=AfmBOopWHwHYJpS-jUXixbXswP3YRnoC7veNUOUuFfEGMhpP2bxw8S70Bn0

Anonymkode: e8d3b...d15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk Veja eller Superga sneakers ( enten fra Tennis eller LilleVinkel)? Eller klassiske Adidas sneakers? 
Alternativt en ballerina eller to? 

Anonymkode: 4380f...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skechers. Skechers uno er jeg blitt skikkelig glad i!

Anonymkode: d0dff...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Haha! Jeg ender også alltid opp med joggesko. Eller fjellsko om vinteren. Jeg har så vanskelige føtter også. Høy, bred og kort.

Og så har jeg dårlig smak også. Eller jeg liker det som jeg vet ikke passer. En av delene. Jeg synes nemlig disse er fine:

https://www.stormberg.com/no/sko/sneakers/tjore-joggesko-11297999470?srsltid=AfmBOopWHwHYJpS-jUXixbXswP3YRnoC7veNUOUuFfEGMhpP2bxw8S70Bn0

Anonymkode: e8d3b...d15

Sorry, men huff...😖

Anonymkode: b27e3...94c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg har lyst på disse

https://www.eurosko.com/no/brands/dr-martens/dr-martens-3273-32733400?variantId=32733400063&country=NO&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwrcKxBhBMEiwAIVF8rL2ZR_WZs-X27poIkhYveWvrbvLsJ-cjEaIpHp3wN28I1xaMO8wwEhoCF3EQAvD_BwE

Har de i svart, de er sikkert 15 år gamle, og jeg synes de var kjempefine i beige 

Er 49 år gammel.

Anonymkode: fb35a...ecf

Jeg har disse i svart, og de er faktisk ganske så fine! Jeg har også Hoka, en eller annen Klæboe-edition, disse, tror jeg: https://sport1.no/varemerker/hoka/w-clifton-8-klbo-edition-1132091-bryll-black---radiant-yellow-76823/

Ellers går jeg rett og slett i Birkenstock hele sommeren. Må ha et par nye snart. 

Anonymkode: 8a632...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Jeg har lyst på disse

https://www.eurosko.com/no/brands/dr-martens/dr-martens-3273-32733400?variantId=32733400063&country=NO&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwrcKxBhBMEiwAIVF8rL2ZR_WZs-X27poIkhYveWvrbvLsJ-cjEaIpHp3wN28I1xaMO8wwEhoCF3EQAvD_BwE

Har de i svart, de er sikkert 15 år gamle, og jeg synes de var kjempefine i beige 

Er 49 år gammel.

Anonymkode: fb35a...ecf

Disse hadde vært fine i rødt, og hadde kjøpt dem øyeblikkelig i den fargen. De var ikke stygge i beige heller, men for kjedelige.

Anonymkode: 99e17...b58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sverger til Adidas. De har mange klassiske og fine sneakers. Jeg er 54 og syns alle skoene det er linket til er skikkelig kjerring 🙈

Anonymkode: df657...143

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Disse hadde vært fine i rødt, og hadde kjøpt dem øyeblikkelig i den fargen. De var ikke stygge i beige heller, men for kjedelige.

Anonymkode: 99e17...b58

Digre klumpesko i rødt? Som en klovn?

Anonymkode: 63e26...f3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg sverger til Adidas. De har mange klassiske og fine sneakers. Jeg er 54 og syns alle skoene det er linket til er skikkelig kjerring 🙈

Anonymkode: df657...143

Enig! Skikkelig kjerringsko.

Anonymkode: 63e26...f3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Enig! Skikkelig kjerringsko.

Anonymkode: 63e26...f3e

Kom med et forslag til hi som ikke er kjerringsko da.

Anonymkode: c4e0d...d26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Kom med et forslag til hi som ikke er kjerringsko da.

Anonymkode: c4e0d...d26

Jeg har kommet med forslag. 

Anonymkode: df657...143

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Jeg har kommet med forslag. 

Anonymkode: df657...143

Ikke deg jeg siterte da men.

Anonymkode: c4e0d...d26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kom med et forslag til hi som ikke er kjerringsko da.

Anonymkode: c4e0d...d26

Det kan ikke nytte her inne. Her har man max kjerringstil og så vil man samtidig diskutere kjerringstil. Dr Martens utgår så det synger, dersom man ikke vil være kjerring. Det samme med Converse. Hoka er vel det nye innen kjerring. Ecco er like bra som noe.

Her om dagen så jeg en ung dame, hun hadde kort skjørt eller shorts, tynne sorte strømper, hvite ankelsokker og sorte mokkasiner. Hun klarte til og med å få det til å se bra ut…

Er man hot kan man gå med hva det skal være, har man en kjerringstil, så kan det uansett ikke nytte å kjøpe nye sko.

Anonymkode: 56c26...297

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Digre klumpesko i rødt? Som en klovn?

Anonymkode: 63e26...f3e

Som en klovn. Jeg liker røde sko, og har røde jakker som ville vært en perfekt match til disse i rødt. 

Anonymkode: 99e17...b58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er feil med kjerring? Kan også se desperat ut når man har bikket 50, går med Converse eller Adidas. 

Anonymkode: cd8b0...dad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hva er feil med kjerring? Kan også se desperat ut når man har bikket 50, går med Converse eller Adidas. 

Anonymkode: cd8b0...dad

Hva er desperat med adidas, det er jo bare vanlige joggesko

Anonymkode: c4e0d...d26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hva er feil med kjerring? Kan også se desperat ut når man har bikket 50, går med Converse eller Adidas. 

Anonymkode: cd8b0...dad

Det er jo det som ER kjerring, det at man går med merker som var populære da man selv var ung, en gang for tretti år siden. 

Anonymkode: 56c26...297

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt yngre enn deg, men går bare med joggesko på sommeren. Pluss sandaler til feriebruk. Nå veksler jeg mellom disse to fra i fjor:

https://www.dna-shoes.com/no/brands/new-balance/new-balance-6122-35613413

https://www.shoegallery.no/no/brands/stockholm-design-group/stockholm-design-group-1107_399861-35643004

Jeg har også lyst på et par grønne joggesko, men ikke funnet riktig farge og modell enda.
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det kan ikke nytte her inne. Her har man max kjerringstil og så vil man samtidig diskutere kjerringstil. Dr Martens utgår så det synger, dersom man ikke vil være kjerring. Det samme med Converse. Hoka er vel det nye innen kjerring. Ecco er like bra som noe.

Her om dagen så jeg en ung dame, hun hadde kort skjørt eller shorts, tynne sorte strømper, hvite ankelsokker og sorte mokkasiner. Hun klarte til og med å få det til å se bra ut…

Er man hot kan man gå med hva det skal være, har man en kjerringstil, så kan det uansett ikke nytte å kjøpe nye sko.

Anonymkode: 56c26...297

Hvem er ‘man’? Alle andre enn deg?

Anonymkode: df657...143

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...