Gå til innhold

Hvor finner jeg vitnemålet mitt fra høyere studiet😬?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal ta videreutdanning via UDIR, og må sende inn papirer på at jeg har kvalifikasjonen som skal til. Men jeg aner virkelig ikke hvor disse er blitt av?! Jeg var ferdig utdannet for to tiår siden, så fikk jo et papir tilsendt i posten. Men vet seriøst ikke hvor dette er. Noen som vet om dette er ting som er digitalt lagret noe sted?

Anonymkode: 90ced...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vitnemålportalen.no

Der logger du inn med bankID og så har du alle resultater fra universiteter og høyskoler i Norge.

Anonymkode: e0101...ba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må kontakte lærestedet og høre om de har en kopi. Ikke sikkert at de har det, men det er verdt et forsøk å prøve.

Anonymkode: ce104...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Vitnemålportalen.no

Der logger du inn med bankID og så har du alle resultater fra universiteter og høyskoler i Norge.

Anonymkode: e0101...ba3

Det spørs helt når lærestedet begynte med digitale vitnemål. For to tiår siden tror jeg de færreste hadde begynt med det.

Anonymkode: ce104...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det spørs helt når lærestedet begynte med digitale vitnemål. For to tiår siden tror jeg de færreste hadde begynt med det.

Anonymkode: ce104...c2f

Jeg tok forberedende på UiO og en del fag på BI på 90-tallet. Det har i hvertfal kommet med.

Anonymkode: e0101...ba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, dette visste jeg ikke!

Studiepoengene mine fra nittitallet (UiO) var registrert, så det går tydeligvis langt tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TUSEN TAKK!! Alle fagene mine var kommet med, det til tross for det var lenge siden og uten bokstavkarakter😅. Denne siden ante jeg ikke at fantes, den var jo gull verdt🍾.

Hilsen hun som har løpt rundt og lett etter vitnemål på alle tenkelige og utenkelige steder, til tross for at tre flyttinger og at jeg ikke husker å ha sett papirene siden leilighet 2…🙈

Anonymkode: 90ced...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Jeg tok forberedende på UiO og en del fag på BI på 90-tallet. Det har i hvertfal kommet med.

Anonymkode: e0101...ba3

Da har nok det meste kommet med, for BI hang etter, en stund.

Anonymkode: 2b07a...b65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Skal ta videreutdanning via UDIR, og må sende inn papirer på at jeg har kvalifikasjonen som skal til. Men jeg aner virkelig ikke hvor disse er blitt av?! Jeg var ferdig utdannet for to tiår siden, så fikk jo et papir tilsendt i posten. Men vet seriøst ikke hvor dette er. Noen som vet om dette er ting som er digitalt lagret noe sted?

Anonymkode: 90ced...ab1

Liten digresjon.. Men har studiestedet ditt tatt kontakt med deg nå nylig? Fikk i dag beskjed fra arbeidsgiver at UDIR har godkjent min søknad om videreutdanning, så nå venter jeg på at studiestedet skal ta kontakt. Bare lurer på hvor lang tid det tar, og når jeg eventuelt bør ta kontakt selv 😅 Står at de skal ta kontakt innen 31.mai, så er jo fortsatt en stund til altså. Bare jeg som liker å ha alt på plass 😅🙈

Anonymkode: 4881f...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det spørs helt når lærestedet begynte med digitale vitnemål. For to tiår siden tror jeg de færreste hadde begynt med det.

Anonymkode: ce104...c2f

Alle resultater skal ligge der. Det gjør mine fra 30 år tilbake i tid.

Anonymkode: 6a154...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Liten digresjon.. Men har studiestedet ditt tatt kontakt med deg nå nylig? Fikk i dag beskjed fra arbeidsgiver at UDIR har godkjent min søknad om videreutdanning, så nå venter jeg på at studiestedet skal ta kontakt. Bare lurer på hvor lang tid det tar, og når jeg eventuelt bør ta kontakt selv 😅 Står at de skal ta kontakt innen 31.mai, så er jo fortsatt en stund til altså. Bare jeg som liker å ha alt på plass 😅🙈

Anonymkode: 4881f...464

Jeg fikk beskjed fra rektor i morges om at jeg var en av de som var innstilt til videreutdanning. Nå i ettermiddag fikk jeg mail fra studiestedet, type rundt 17:00. Der sto det:

«Du er på listen fra Udir over søkere som er innvilget finansiering av studieplass hos oss i emnet VNO210 Norsk 2 8.-13. trinn, 30 studiepoeng. Opptak til emnet forutsetter at du oppfyller opptakskravene.»

Videre var det link der Heg skulle legge til vitnemål og diverse. Dette må gjøres inne ei uke. Så vil jeg få bekreftelse på studieplassen. Det blir veldig spennende dette her, har virkelig behov for et faglig påfyll. Trenger det for å bli en bedre lærer, men også for å bedre egen motivasjon.

Anonymkode: 90ced...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Jeg fikk beskjed fra rektor i morges om at jeg var en av de som var innstilt til videreutdanning. Nå i ettermiddag fikk jeg mail fra studiestedet, type rundt 17:00. Der sto det:

«Du er på listen fra Udir over søkere som er innvilget finansiering av studieplass hos oss i emnet VNO210 Norsk 2 8.-13. trinn, 30 studiepoeng. Opptak til emnet forutsetter at du oppfyller opptakskravene.»

Videre var det link der Heg skulle legge til vitnemål og diverse. Dette må gjøres inne ei uke. Så vil jeg få bekreftelse på studieplassen. Det blir veldig spennende dette her, har virkelig behov for et faglig påfyll. Trenger det for å bli en bedre lærer, men også for å bedre egen motivasjon.

Anonymkode: 90ced...ab1

Takk for svar! Da vil jeg tro jeg hører noe snart, hvis ikke tar jeg kontakt med høyskolen selv 👍

Masse lykke til med videreutdanning! Det er godt med faglig påfyll ja. Jeg har søkt meg inn på spesial pedagogikk, er pedagogisk leder. Den kunnskapen studiet gir meg, kommer godt med for å gjøre en best mulig jobb i møte med det mangfoldet av barn jeg møter hver eneste dag. Gleder meg 😊

Anonymkode: 4881f...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Takk for svar! Da vil jeg tro jeg hører noe snart, hvis ikke tar jeg kontakt med høyskolen selv 👍

Masse lykke til med videreutdanning! Det er godt med faglig påfyll ja. Jeg har søkt meg inn på spesial pedagogikk, er pedagogisk leder. Den kunnskapen studiet gir meg, kommer godt med for å gjøre en best mulig jobb i møte med det mangfoldet av barn jeg møter hver eneste dag. Gleder meg 😊

Anonymkode: 4881f...464

Lykke til! Blir nok et travelt, men veldig givende år for oss begge🤩👍

Anonymkode: 90ced...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...