Gå til innhold

Jeg er Dårlig med småbarn😅


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er helt dårlig når det kommer til småbarn og baby. Jeg er ikke slik person som duller og baby snakker når jeg er rundt en. Smiler til dem men synes det er litt ubehagelig når de prøver virkelig å få kontakt med meg eller der mor gjerne vil jeg skal holde barnet/baby. 
Jeg har venninner med baby, og når jeg henger med dem er noen av de er veldig på å ha babyen i vognen og holder ungen sin selv eller passer på at babyen har ting å underholde seg med, også har man de som skal presse babyen sin på meg og «vil tante sara holde deg litt kanskje? Jaaaaaa!:D» men jeg egentlig prøver å si nei takk. Jeg er ikke og vil ikke holde på andres sine baby, er redd for å miste dem eller få soggel/gulp på mine klær. Da jeg tror babyer soggler og gulper mye. 
 

Anonymkode: 55e75...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke klærne dine vaskes de 😉

Men seriøst, om de er venninner er det vel bare å være ærlig? 

Si at dette er du veldig ukomfortabel med og si nei.

Anonymkode: 40aeb...5ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle som er komfortable med babyer av ulike grunner. Selv tror jeg ikke valium ville beroliget meg mer enn å ha babyer i armene og småbarn på fanget. Det er viktig at babyer får tillit til andre og blir vant til at andre viser omsorg, men hvis det er for vanskelig så kan du si fra på en fin måte. Foreldre bør også respektere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du er ikke alene om det! Selv om jeg har fire barn selv, er jeg skikkelig ukomfortabel med andres babyer og smårollinger. Det ligger rett og slett bare ikke for meg. Da mine var små falt det seg helt naturlig med akkurat dem, men ikke med andres. 

Anonymkode: 1ce9a...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Greit med mine egne barn såklart, men å holde babyer, spesielt nyfødte er ikke helt min greie. Kan gjerne se på de/ beundre de på avstand, men å holde de selv er jeg ikke så fan av 🤭

Anonymkode: 1517a...06e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...