Gå til innhold

Hvilke vanlig kjede BHer holder best?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har pleid å kjøpe BHer på HM, vanlig 80C med spiler og padding og minst mulig dill dall. De vaskes i vaskepose på finvask i maskin, men synes spilene kommer raskt ut..

Hvilken "billigkjede" har BHer som varer lengst og som sitter bra? Cubus, Lindex, HM og..? Og er de ca like i str? Jeg handler alltid på nett... 

Anonymkode: 8b2a4...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært fornøyd med KappAhl sine.

Anonymkode: b3988...49e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Cubus og Lindex er gode på BH-er. De sitter godt og holder seg lenge. Jeg har noen fra Lindex som jeg kjøpte for rundt 16-17 år siden, helt enkle slik du beskriver, og bruker dem fortsatt (til trening ol. nå). Ingen spiler har kommet ut.

Anonymkode: eb57b...a6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bare Cubus sine. Men er også fornøyd med de fra Lindex og Kappahl. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper triumph på cubus, holder i årevis, vask etter vask, har aldri mistet en spile.

Anonymkode: 49eb1...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cubus sine holder seg greit, men passformen er ikke alltid på plass. Selv sverger jeg til Spar Kjøp sine. De holder alt på plass der det skal være, og de holder i åresvis. 

Anonymkode: a0efc...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cubus sine er ganske bra. Men nå har jeg en fra Spørkjøp som brukes mest, og er mye vasket,, den er omtrent like fine enda. Jeg er overrasket over hvor god den er, behagelig å ha på er den og.

Anonymkode: d7ee4...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder en knapp på Lindex sine. Nå er det riktignok lenge siden jeg har prøvd noen av de andre kjedene sine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...