Gå til innhold

Er det noen gode og gratis apper hvor jeg kan logge treningsøktene mine?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått beskjed av fysioterapeut at jeg skal skrive ned det jeg trener på treningssenteret, f.eks hvor mange kg på apparatene, hvor mange knebøy, hvor langt på tredemølla. Er det noen greie apper for det, vil tro det er noen her som bruker det. Jeg har android telefon.

Anonymkode: 8d5c2...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen her som registrerer treningen sin?

Hi

Anonymkode: 8d5c2...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker polar sin spp. Men den er jo knyttet ril klokka mi. Så selv om appen er gratis, så kostet jo klokka. 
 

du kan fint bruke appen uten klokke hvis du ønsker det. Du må opprette en bruker og legge inn ulike aktiviteter. Så kan du starte og stoppe treningsøkta på appen. 
 

En slik app vil ikke registrere antall kg på hvert treningsapparat eller hvis mange knebøy du tar. Den tracker en økt styrketrening. Ønsker du mer detaljert bør du lage deg et skjema selv over hvilke øvelser du tar, antall rep og antall kg

Anonymkode: 1cd3a...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Jeg bruker polar sin spp. Men den er jo knyttet ril klokka mi. Så selv om appen er gratis, så kostet jo klokka. 
 

du kan fint bruke appen uten klokke hvis du ønsker det. Du må opprette en bruker og legge inn ulike aktiviteter. Så kan du starte og stoppe treningsøkta på appen. 
 

En slik app vil ikke registrere antall kg på hvert treningsapparat eller hvis mange knebøy du tar. Den tracker en økt styrketrening. Ønsker du mer detaljert bør du lage deg et skjema selv over hvilke øvelser du tar, antall rep og antall kg

Anonymkode: 1cd3a...689

Takk for forklaring, jeg har null peiling på dette, må kanskje rett og slett frem med penn og papir 😁

Anonymkode: 8d5c2...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...