Gå til innhold

Har lyst på et par beige/nude ballerinainspirerte sko. Passer disse til en kvinne som nærmer seg 40?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes de ble 'småjente' og altfor dyre 

Anonymkode: 5201d...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de var litt småjente ja, og 1700 kr fullpris for noe som knapt har såle engang var dyrt.

Anonymkode: 892bd...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bestemmer jo selv, men jeg synes de var litt småjentete som for jenter opp til 10 år cirka. Og den typen flate, enkle sko hadde jeg ikke betalt så mye for heller. 

Anonymkode: 0bbc1...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de var litt kjerring, jeg da. Ser for meg at svigermor på 70 hadde elsket dem. Og ballerinasko kan du få mye rimeligere enn det der.

Anonymkode: f8d52...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok ikke reagert om en voksen dame hadde kippet de på seg til sommerkjolen når hun skulle på butikken.

Men jeg reager veldig på prisen. Dette er en type sko man ikke bruker til pent, og ikke kan gå langt med for det er null såle, da betaler man ikke så mye for dem....

Anonymkode: 3e630...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er pudderrosa, og de passer absolutt til pent. Kjole i samme farge med vidt skjørt hadde blitt fantastisk!  Hatt eller større hårpynt i samme farge og diskre make up og litt mørk rød leppestift hadde vært helt smashing!  Til hverdags med dus brunt eller hvitt hadde også vært veldig fint. De er ikke småpikeaktige, men feminine, og du betaler mye for merke her. Uansett fine sko med rett tilnehør!

Anonymkode: a68dd...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld at jeg spør, men er disse til å gå med ute? Trodde det var innesko / tøfler, helt til noen snakket om butikken. Hvordan er det mulig å gå utendørs med  sko uten såle?

Anonymkode: 1ada3...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kliss like de datteren min gikk med da hun gikk på sportsdrill. Ufattelig at noen kjøper dette som sko. 

Anonymkode: 87992...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Dette er kliss like de datteren min gikk med da hun gikk på sportsdrill. Ufattelig at noen kjøper dette som sko. 

Anonymkode: 87992...216

Ja, jeg så en tigger som gikk med noe lignende av dette i går. Hun var naturlignok ikke veldig velkledd, men det var likevel 'skoene' som knuste hjertet mitt. Hun kunne jo ikke bevege seg mer enn få meter.

Man snakker om kvinnefrigjøring. Det går rett og slett ikke så lenge man bruker sko som dette.

Anonymkode: 1ada3...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine sko. Og de har ingen alder. 

Anonymkode: 5b94f...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk strutteskjørt og rosa body. Da blir du helt lik som jentene på danselek. De er fire-fem år. 

Anonymkode: b7eb7...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Husk strutteskjørt og rosa body. Da blir du helt lik som jentene på danselek. De er fire-fem år. 

Anonymkode: b7eb7...f33

Du vet at man kan svare uten å dumme seg ut?

Anonymkode: 892bd...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de var litt platte. Liker ikke sånn form på tuppen 

Anonymkode: c4e58...1c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skoene var da helt ok, og hvis hi ønsker å kjøpe sko til den prisen så bryr hun seg sikkert ikke hva andre mener om det. 
 

Jeg skjønner ikke kritikken mot sålene, det går da helt fint å ha helt flate sko?

Anonymkode: 8be22...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...