Gå til innhold

Liker ikke å klappe på hunder eller følelsen av pelsen :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke noe i mot hund så lenge de holder seg på avstand fra meg.

Synes bare det er veldig ukomfortabel å være rundt hunder eller der jeg besøker og det er hund der. Spesielt om det er sånne slitsomme masete hunder. Har opplevd ofte at små hunder slipper mer unna når det kommer til hopping og masing..  føler meg også ofte så ukomfortabel der vi er på besøk og alle skal dulle og kose mose med hunden mens de synes jeg er rar fordi jeg ikke setter pris på en hoppende og over ivrig hund som vil ha oppmerksomheten min eller at jeg ikke klapper den. Gjelder stor og små hunder. Jeg føler ikke den følelsen at «jeg må klappe den!» « å sååå søt!». Oh håper bare på at hunden lar meg være i fred liker ikke følelsen av å klappe en hund, og slikkingen deres. 
jeg Elsker gnagere da :) 

 

Anonymkode: c0bd1...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da kan jeg informere om at jeg synes katter er uforutsigbare. Og jeg er ikke så fan av fugler heller. Men jeg elsker hunder.

Anonymkode: 132f9...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi deler så kan jeg si at jeg elsker hunder, men klarer ikke katter, gnagere og flaggermus. Er ikke overbegeistret over nærkontakt med fugler heller. 

Anonymkode: ecea9...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er jeg med det meste. Jeg lar meg ikke imponere over biler, hus, båter, unger, katter eller hunder, men mine egne 🤩🤩🤩 de er fantastiske! Jeg elsker huset mitt, bilen, båten, ungene, katten og hunden, men andres bryr jeg meg ikke døyten om. 

Anonymkode: e1c7b...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ok.

Anonymkode: 984c0...7ee

Ok.

Anonymkode: a9990...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Sånn er jeg med det meste. Jeg lar meg ikke imponere over biler, hus, båter, unger, katter eller hunder, men mine egne 🤩🤩🤩 de er fantastiske! Jeg elsker huset mitt, bilen, båten, ungene, katten og hunden, men andres bryr jeg meg ikke døyten om. 

Anonymkode: e1c7b...57f

Det var jo litt stusslig, da.

Anonymkode: ebdbe...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi, helt enig. Og hunder lukter sånn og. Æsj. 

Anonymkode: 09141...bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen forventer da at alle skal elske hunder...

Jeg har hund, og har da venner og bekjente som er allergiske, redde eller bare ikke liker hunder. Det er helt greit.

Trenger ikke utbrodere noe som helst, bare si du ikke er komfortabel rundt hunder.

Anonymkode: eb7c8...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå liker jeg hunder da, og har alltid med noe til dem i form av en godbit når jeg besøker folk med hund. De får tillit til folk som gir dem noe å spise, og det gjør det lettere når jeg etter å ha hilst gir de bestemt beskjed om å gå bort. Det er ikke alltid de hører på meg, men i de fleste tilfellene gjør de det. Jeg misliker at de hopper og maser, og når jeg gir beskjed og hunden ikke hører tar eier ansvar fordi jeg har sagt fra. Prøv det. Om eier gir f, så ville jeg sjelden ha kommet på besøk, det er konsekvensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ReneRene skrev (2 timer siden):

Nå liker jeg hunder da, og har alltid med noe til dem i form av en godbit når jeg besøker folk med hund. De får tillit til folk som gir dem noe å spise, og det gjør det lettere når jeg etter å ha hilst gir de bestemt beskjed om å gå bort. Det er ikke alltid de hører på meg, men i de fleste tilfellene gjør de det. Jeg misliker at de hopper og maser, og når jeg gir beskjed og hunden ikke hører tar eier ansvar fordi jeg har sagt fra. Prøv det. Om eier gir f, så ville jeg sjelden ha kommet på besøk, det er konsekvensen.

Jeg håper at du sjekker med eier før du gir hunden noe å spise. Min hund er hyperallergisk og kan kun få mat vi godkjenner. 

Anonymkode: ecea9...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hunden til en Facebook-venn er nydelig. Men vil helst ikke møte den «live». Eneste pelsen jeg liker er de kosedyrene til barna har. 
Om jeg må klappe en hund for å være høflig tar jeg ikke i noe annet før jeg har vasket hendene. Og jeg vil helst ikke være i nærheten av hunder. 

Anonymkode: d789f...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du samme skrulla som kjører på med anti-hund-innlegg her inne hele tia? Hva er greia? Vi har vel alle våre ting vi ikke liker så godt, uten at man har behov for å kringkaste det? Ta meg f eks: Jeg syns andre sine småunger er motbydelige, snørrete, siklende og lukter ekkelt. Men jeg oppfører meg da normalt rundt dem likevel. Kan til og med klappe en unge på kinnet, smile og snakke med den, selv om jeg ikke liker den! Og jeg trenger da ikke lage innlegg på innlegg her inne om at jeg ikke liker andre sine unger!

Anonymkode: 6799a...ff9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Er du samme skrulla som kjører på med anti-hund-innlegg her inne hele tia? Hva er greia? Vi har vel alle våre ting vi ikke liker så godt, uten at man har behov for å kringkaste det? Ta meg f eks: Jeg syns andre sine småunger er motbydelige, snørrete, siklende og lukter ekkelt. Men jeg oppfører meg da normalt rundt dem likevel. Kan til og med klappe en unge på kinnet, smile og snakke med den, selv om jeg ikke liker den! Og jeg trenger da ikke lage innlegg på innlegg her inne om at jeg ikke liker andre sine unger!

Anonymkode: 6799a...ff9

Skrulla hvem ?mange skruller inn i dette forumet hehe
Men ellers tror jeg man blir helt rart sett på om man ikke forguder hunder (min følelse). Derfor valgte jeg å lage en tråd om det. Nå har jeg aldri opplevd slik med unger. Men hunder. Men om du ikke er fornøyd med tråden så er det nok ikke en tråd til deg. :) 

Anonymkode: c0bd1...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg synes hunden til en Facebook-venn er nydelig. Men vil helst ikke møte den «live». Eneste pelsen jeg liker er de kosedyrene til barna har. 
Om jeg må klappe en hund for å være høflig tar jeg ikke i noe annet før jeg har vasket hendene. Og jeg vil helst ikke være i nærheten av hunder. 

Anonymkode: d789f...a8a

Jeg kan godt synes en hund er søt (på avstand) men vil helst ha dem på avstand og ikke nær meg.

Anonymkode: c0bd1...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Er du samme skrulla som kjører på med anti-hund-innlegg her inne hele tia? Hva er greia? Vi har vel alle våre ting vi ikke liker så godt, uten at man har behov for å kringkaste det? Ta meg f eks: Jeg syns andre sine småunger er motbydelige, snørrete, siklende og lukter ekkelt. Men jeg oppfører meg da normalt rundt dem likevel. Kan til og med klappe en unge på kinnet, smile og snakke med den, selv om jeg ikke liker den! Og jeg trenger da ikke lage innlegg på innlegg her inne om at jeg ikke liker andre sine unger!

Anonymkode: 6799a...ff9

Hæ? Antihund-innlegg? Jeg har ikke sett ett eneste antihund- innlegg. 

Anonymkode: e1c7b...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er «heldigvis» allergisk. Og selv om jeg ofte får høre «du tåler litt. Det er ikke farlig», så holder de fleste hundene unna meg. De har sett meg bli rødsprengt i øynene, snørrete og sliter med pusten. Så på besøk hos hundeeiere sitter vi ute, og hundene kan løpe i hagen i stedet for til meg.

Anonymkode: c01b8...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hæ? Antihund-innlegg? Jeg har ikke sett ett eneste antihund- innlegg. 

Anonymkode: e1c7b...57f

Hi har hatt flere innlegg om hunden til svigermor som hun hater. Veldig gjenkjennelig skrivestil bl.a.

Anonymkode: f484f...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Hi har hatt flere innlegg om hunden til svigermor som hun hater. Veldig gjenkjennelig skrivestil bl.a.

Anonymkode: f484f...425

Åja. Er singel jeg da, så denne personen aner jeg ikke om. Men hvorfor kommentere i noen sitt innlegg for å skrive om andre sine innlegg? Ikke helt irrelevant spør du meg. Skjønner ikke helt 

Anonymkode: c0bd1...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Åja. Er singel jeg da, så denne personen aner jeg ikke om. Men hvorfor kommentere i noen sitt innlegg for å skrive om andre sine innlegg? Ikke helt irrelevant spør du meg. Skjønner ikke helt 

Anonymkode: c0bd1...f9e

Hvorfor opplyse forumet om at du rt ukomfortabel rundt hunder/ikke liker å klappe hunder? Det er jo ikke interessant for noen?

Anonymkode: 984c0...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvorfor opplyse forumet om at du rt ukomfortabel rundt hunder/ikke liker å klappe hunder? Det er jo ikke interessant for noen?

Anonymkode: 984c0...7ee

Det er deg det :) ser at noen klarer å kommentere ut selv om at de ikke liker det. Hvordan tror du et forum skal fungere da?  At man bare skal skrive ting DU liker og synes er interresant? 😂

Anonymkode: c0bd1...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Det er deg det :) ser at noen klarer å kommentere ut selv om at de ikke liker det. Hvordan tror du et forum skal fungere da?  At man bare skal skrive ting DU liker og synes er interresant? 😂

Anonymkode: c0bd1...f9e

Hva er det egentlig du ønsker å diskutere eller vite?

Anonymkode: 984c0...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...