Gå til innhold

Utvalg kokebøker


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvilke bokhandler, fysisk og på nett, er det som har best utvalg i kokebøker?

Anonymkode: 47359...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville gått i den største bokhandleren som var i nærheten og bladd i bøkene. 
 

Handle på nett er en enkel ting, men å finne de bøkene du faktisk vil ha og som du kommer til å bruke er ikke lett så du bør bla i de. Jeg har hatt mange, men få jeg faktisk har brukt. Noen var for fancy mat for hva jeg liker å lage. En bok var tydligvis oversatt ifra ett annet språk så veldig mange av ingridiensene var ikke å få tak i, noe som gjør at en mister gnisten. En flink kokk hadde sikkert klart å finne andr alternativer, men så innteressert er jeg ikke til å drive forskning for å finne det ut. 
Også må du finne bøker som du forstår, er tilpasset ditt kunnskapsnivå. 

Anonymkode: 3f8bb...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg ville gått i den største bokhandleren som var i nærheten og bladd i bøkene. 
 

Handle på nett er en enkel ting, men å finne de bøkene du faktisk vil ha og som du kommer til å bruke er ikke lett så du bør bla i de. Jeg har hatt mange, men få jeg faktisk har brukt. Noen var for fancy mat for hva jeg liker å lage. En bok var tydligvis oversatt ifra ett annet språk så veldig mange av ingridiensene var ikke å få tak i, noe som gjør at en mister gnisten. En flink kokk hadde sikkert klart å finne andr alternativer, men så innteressert er jeg ikke til å drive forskning for å finne det ut. 
Også må du finne bøker som du forstår, er tilpasset ditt kunnskapsnivå. 

Anonymkode: 3f8bb...8ec

Det er jeg enig i.
Jeg er på jakt etter kokebøker med mat fra Sør-Amerika og Oseania, og det har jeg problemer med å finne.
Må først finne noen innen det området, og så se om noen av bokhandlerne i nærheten har dem for så å kunne bla i dem.

HI

Anonymkode: 47359...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette finner du så lett på nettet. Det er null problem. Tik Tok, X og også fb. Jeg  var ganske god på enkel mat som italiensk eller norsk, men søk afrikanske retter, eller de fra midtøsten. Mest TikTok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loppemarkedene pleier å ha hundrevis av kokebøker.

Anonymkode: a8b0a...5f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...