Anonym bruker Skrevet 27. april 2024 #1 Skrevet 27. april 2024 Hvilke bokhandler, fysisk og på nett, er det som har best utvalg i kokebøker? Anonymkode: 47359...08e
Anonym bruker Skrevet 27. april 2024 #2 Skrevet 27. april 2024 Jeg ville gått i den største bokhandleren som var i nærheten og bladd i bøkene. Handle på nett er en enkel ting, men å finne de bøkene du faktisk vil ha og som du kommer til å bruke er ikke lett så du bør bla i de. Jeg har hatt mange, men få jeg faktisk har brukt. Noen var for fancy mat for hva jeg liker å lage. En bok var tydligvis oversatt ifra ett annet språk så veldig mange av ingridiensene var ikke å få tak i, noe som gjør at en mister gnisten. En flink kokk hadde sikkert klart å finne andr alternativer, men så innteressert er jeg ikke til å drive forskning for å finne det ut. Også må du finne bøker som du forstår, er tilpasset ditt kunnskapsnivå. Anonymkode: 3f8bb...8ec
Anonym bruker Skrevet 27. april 2024 #3 Skrevet 27. april 2024 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jeg ville gått i den største bokhandleren som var i nærheten og bladd i bøkene. Handle på nett er en enkel ting, men å finne de bøkene du faktisk vil ha og som du kommer til å bruke er ikke lett så du bør bla i de. Jeg har hatt mange, men få jeg faktisk har brukt. Noen var for fancy mat for hva jeg liker å lage. En bok var tydligvis oversatt ifra ett annet språk så veldig mange av ingridiensene var ikke å få tak i, noe som gjør at en mister gnisten. En flink kokk hadde sikkert klart å finne andr alternativer, men så innteressert er jeg ikke til å drive forskning for å finne det ut. Også må du finne bøker som du forstår, er tilpasset ditt kunnskapsnivå. Anonymkode: 3f8bb...8ec Det er jeg enig i. Jeg er på jakt etter kokebøker med mat fra Sør-Amerika og Oseania, og det har jeg problemer med å finne. Må først finne noen innen det området, og så se om noen av bokhandlerne i nærheten har dem for så å kunne bla i dem. HI Anonymkode: 47359...08e
ReneRene Skrevet 28. april 2024 #4 Skrevet 28. april 2024 Dette finner du så lett på nettet. Det er null problem. Tik Tok, X og også fb. Jeg var ganske god på enkel mat som italiensk eller norsk, men søk afrikanske retter, eller de fra midtøsten. Mest TikTok.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2024 #5 Skrevet 28. april 2024 Loppemarkedene pleier å ha hundrevis av kokebøker. Anonymkode: a8b0a...5f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå