Gå til innhold

Jeg er ødelagt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir nervøs for så mye.

Særlig når det kommer til andres ting/eiendommer.Vet ikke hvilket eksempel jeg skal gi, men redd for å ødelegge noe til noen/eller FOR noen. Overtenker alt!!
Ting som andre ikke hadde ofret en tanke engang, kan jeg strigråte, skjelve og få helt sykt dårlig samvittighet for.

Flere enn meg?

Jeg hadde en barndom med en veldig streng pappa, selvfølgelig snill også, men med et sinne uten like….Jeg turte aaaldri gjøre noe som kunne bli galt.Godt mulig det henger med fra den tiden..

Anonymkode: d7bcf...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette kan du få hjelp for. Det høres ut som angst. Det finnes meget gode medisiner som tar dette. Slik skal du ikke ha det. 

Anonymkode: 200e9...ad0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn en psyokolog. Det kan hjelpe med å få orden i hode. Gjerne noen som driver med metakognitiv terapi.

Anonymkode: a9d9e...a79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Dette kan du få hjelp for. Det høres ut som angst. Det finnes meget gode medisiner som tar dette. Slik skal du ikke ha det. 

Anonymkode: 200e9...ad0

Takk💖Skulle sikkert gjort noe med det ja…Dette er så slitsomt😔OCD i tillegg😔

Anonymkode: d7bcf...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Finn en psyokolog. Det kan hjelpe med å få orden i hode. Gjerne noen som driver med metakognitiv terapi.

Anonymkode: a9d9e...a79

Takk❤️Jeg skal sjekke det opp😊

Anonymkode: d7bcf...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Takk💖Skulle sikkert gjort noe med det ja…Dette er så slitsomt😔OCD i tillegg😔

Anonymkode: d7bcf...f23

Bestill time hos legen og få henvisning i dag. Livet er for kort til å sløse bort på angst. 

Anonymkode: 200e9...ad0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Bestill time hos legen og få henvisning i dag. Livet er for kort til å sløse bort på angst. 

Anonymkode: 200e9...ad0

Enig💖Skal ta tak i det.

Anonymkode: d7bcf...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser ut som tvangstanker, og du er på ingen måte ødelagt. Dette kan fikses, og jeg anbefaler deg å lese/ lytte til hva Lars Dheli sier og skriver om dette. 

Anonymkode: 801b1...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Dette kan du få hjelp for. Det høres ut som angst. Det finnes meget gode medisiner som tar dette. Slik skal du ikke ha det. 

Anonymkode: 200e9...ad0

Jeg tenker at hun vil klare å håndtere dette uten medisiner. De tar som regel bare symptomene og er såkalt brannslukking, men det beste er at Ts lytter eller kontakter en god psykolog på feltet, og har allerede anbefalt Lars Dheli. Han er synonymt med erfaring og tillit, ikke minst. Må vel poengtere at dette er mitt syn.

Anonymkode: 801b1...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Jeg tenker at hun vil klare å håndtere dette uten medisiner. De tar som regel bare symptomene og er såkalt brannslukking, men det beste er at Ts lytter eller kontakter en god psykolog på feltet, og har allerede anbefalt Lars Dheli. Han er synonymt med erfaring og tillit, ikke minst. Må vel poengtere at dette er mitt syn.

Anonymkode: 801b1...eef

Men er han en psykolog som kan ta behandling over tlf?Han holder ikke til her jeg er….

Anonymkode: d7bcf...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...