Gå til innhold

Det er noe galt med meg seksuelt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min mann forguder meg og gir meg fantastiske orgasmer med munn og hender. Alltid flere på rad. Men til slutt skal jo han ha sitt og vil jo selvfølgelig også ha orgasme. Men jeg hater den biten, samme hvordan. Minst ille inne i meg. Vet ikke hvorfor. Viser det ikke til han, men får så dårlig samvittighet. Flere som har det sånn?

Anonymkode: ede2a...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Min mann forguder meg og gir meg fantastiske orgasmer med munn og hender. Alltid flere på rad. Men til slutt skal jo han ha sitt og vil jo selvfølgelig også ha orgasme. Men jeg hater den biten, samme hvordan. Minst ille inne i meg. Vet ikke hvorfor. Viser det ikke til han, men får så dårlig samvittighet. Flere som har det sånn?

Anonymkode: ede2a...8b2

Har det alltid vært slik?

Anonymkode: e3411...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke ha samleie da? Må du suge han?

Anonymkode: f6aaa...bbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sugd han. Det klarer jeg ikke. Men hater vanlig samleie også (som det alltid blir) Det er det minst ille av alternativene med hans orgasme. 

Anonymkode: ede2a...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du er lesbisk uten å skjønne det selv? 

Anonymkode: 20405...884

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har aldri sugd han. Det klarer jeg ikke. Men hater vanlig samleie også (som det alltid blir) Det er det minst ille av alternativene med hans orgasme. 

Anonymkode: ede2a...8b2

Ah, da misforsto jeg. Kanskje bestille en time hos sexolog?

Anonymkode: f6aaa...bbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo ikke være sånn at han skal få orgasme til slutt. Hadde det vært mindre ille for deg om du først tilfredsstilte ham, mens du fortsatt var kåt? 

Anonymkode: 71f9b...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Kanskje du er lesbisk uten å skjønne det selv? 

Anonymkode: 20405...884

Ja, kanskje. Har prøvd å fantasere om damer. Men får det ikke til. Tror likevel det hadde vært lettere. Men mannen min er jo også bestevennen min. Og er virkelig en bra mann på alle måter. 

Anonymkode: ede2a...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det må jo ikke være sånn at han skal få orgasme til slutt. Hadde det vært mindre ille for deg om du først tilfredsstilte ham, mens du fortsatt var kåt? 

Anonymkode: 71f9b...27f

Det er verdt å prøve iallefall. Takk for tips.

Anonymkode: ede2a...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Ja, alltid dessverre 

Anonymkode: ede2a...8b2

Kanskje du egentlig er lesbisk, og vil ha sex med en kvinne. Stiller opp jeg🙈

Anonymkode: 60d29...f36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Min mann forguder meg og gir meg fantastiske orgasmer med munn og hender. Alltid flere på rad. Men til slutt skal jo han ha sitt og vil jo selvfølgelig også ha orgasme. Men jeg hater den biten, samme hvordan. Minst ille inne i meg. Vet ikke hvorfor. Viser det ikke til han, men får så dårlig samvittighet. Flere som har det sånn?

Anonymkode: ede2a...8b2

Det kan jo være et narsissitisk trekk. Du beskriver det som at han forguder deg, så det er noe du setter pris på, og kanskje også litt tankevekkende når du i tillegg kun er mottager av det han gjør. Det trenger ikke være et seksuelt problem, og du beskriver han som bestevennen din og som en bra mann, altså han gjør deg fornøyd, og dette kan handle om en del av personligheten  din.

Anonymkode: 1edab...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke fordi du føler deg ferdig da, etter flere orgasmer? Jeg er heller ikke egentlig så interessert i at mannen skal fortsette en evighet etter at jeg har kommet, da er jo jeg ferdig. Hva med å unngå at du får orgasme før samleiet, så kan dere prøve å få orgasme omtrent samtidig?

Anonymkode: 9fd67...77f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfatter deg som egoistisk. Han skal tilfredstille deg og du ikke gjøre noe for han! 

Anonymkode: 80d0d...3bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men liker du i det hele tatt at han tar på deg osv?

Anonymkode: 78bc4...d76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Min mann forguder meg og gir meg fantastiske orgasmer med munn og hender. Alltid flere på rad. Men til slutt skal jo han ha sitt og vil jo selvfølgelig også ha orgasme. Men jeg hater den biten, samme hvordan. Minst ille inne i meg. Vet ikke hvorfor. Viser det ikke til han, men får så dårlig samvittighet. Flere som har det sånn?

Anonymkode: ede2a...8b2

Hvorfor kan ikke han komme først eller samtidig?

Høres utrolig slitsomt ut å måtte fortsette etter en orgasme, for ikke å snakke om flere. Det er jo før orgasmene man orker å ha sex. 

Full forståelse herfra. 

Anonymkode: 1ed5f...e7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Oppfatter deg som egoistisk. Han skal tilfredstille deg og du ikke gjøre noe for han! 

Anonymkode: 80d0d...3bb

Hun er egoistisk?

Nei, han er egoistisk som vil at hun skal fortsette etter mange orgasmer. Du kan umulig ha hatt bra sex før om du tror man er gira på å fortsette etter at man er helt ferdig.

Anonymkode: 1ed5f...e7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hun er egoistisk?

Nei, han er egoistisk som vil at hun skal fortsette etter mange orgasmer. Du kan umulig ha hatt bra sex før om du tror man er gira på å fortsette etter at man er helt ferdig.

Anonymkode: 1ed5f...e7e

Da bør han ikke gi henne orgasmer 

Anonymkode: 99078...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Da bør han ikke gi henne orgasmer 

Anonymkode: 99078...4aa

Ikke hvis han har tenkt å piske henne i gang etterpå, nei. Eventuelt ikke før han selv er ferdig eller nesten ferdig.

Det blir jo som å sende noen på spa med massasje og champagne før de har hesjet høy og måket fjøs. Det er feil rekkefølge. 

Anonymkode: 1ed5f...e7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner den ene siden, at han har glede av å nyte deg. Jeg er selv slik, at min største nytelse ligger i å nyte henne. Men at du nyter bare deg selv skjønner jeg ikke. Så ja, det er noe galt med deg seksuelt, eller så tenner ikke mannen deg.

Anonymkode: 81f86...539

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Jeg skjønner den ene siden, at han har glede av å nyte deg. Jeg er selv slik, at min største nytelse ligger i å nyte henne. Men at du nyter bare deg selv skjønner jeg ikke. Så ja, det er noe galt med deg seksuelt, eller så tenner ikke mannen deg.

Anonymkode: 81f86...539

Antar at du også er like keen på å tilfredsstile dama di ETTER at du har fått fem orgasmer eller flere, og at ellers er det noe galt med deg?

Anonymkode: 1ed5f...e7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Antar at du også er like keen på å tilfredsstile dama di ETTER at du har fått fem orgasmer eller flere, og at ellers er det noe galt med deg?

Anonymkode: 1ed5f...e7e

Det er en enorm forskjell på menn og kvinner seksuelt. Menn liker å tømme seg i. Kvinner liker å bli tømt i. Kvinner og menn er ikke like sånn sett.

Anonymkode: 22ed7...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er en enorm forskjell på menn og kvinner seksuelt. Menn liker å tømme seg i. Kvinner liker å bli tømt i. Kvinner og menn er ikke like sånn sett.

Anonymkode: 22ed7...304

Sweet lord. Tenkte først at du var en bitter kvinne, helt til jeg så dette med å like å bli tømt i. Kan jeg anta at du er aseksuell og ikke akkurat noen venn av menneskene?

Anonymkode: 1ed5f...e7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Oppfatter deg som egoistisk. Han skal tilfredstille deg og du ikke gjøre noe for han! 

Anonymkode: 80d0d...3bb

Hun liker tydeligvis bare å få, ikke gi. 

Anonymkode: 60d29...f36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...