Gå til innhold

Smerter ved skulderblad


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har den siste uken hatt smerter ved skulderbladene. Er ikke vondt hele tiden, men plutselig stikker det til og da er det jævlig vondt. Noen som har hatt det sånn?  Kan det være muskulaturen? Jeg jobber sol renholder men har ikke så vondt når jeg er på jobb. Er verre når jeg kommer hjem. Jeg har voltarol tabletter. Kan jeg prøve det i noen dager for å se om det hjelper? 

Anonymkode: 35cbf...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hlres ut som begynnende belastningsskade. Når du jobber varmer du det jo opp. 

Anonymkode: 27997...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Det hlres ut som begynnende belastningsskade. Når du jobber varmer du det jo opp. 

Anonymkode: 27997...9b7

Hva bør jeg gjøre da? Jeg orker ikke å bli sykemeldt. 

Anonymkode: 35cbf...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøye øvelser. Den beste for det området synes jeg er å sitte med strake ben, ta tak med høyre hånd på yttersiden av venstre fotblad (må nok bøye kneet for det) og så forsøke å rolig strekke ut benet igjen. Gjenta på andre foten også. 

Ellers styrkeøvelser for overkroppen. Å dra i strikk er bedre enn å løfte vekter om du har slitasjeskader. Jeg har god effekt av å starte stående, legge meg på magen og reise meg opp igjen. Bruker dette som en del av treningsrutinen, 3x1min.

Anonymkode: ea65e...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...