Gå til innhold

Samboer mener at man kun skal vaske


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

seg i underlivet en gang per døgn for det er ikke anbefalt å vaske mer. Han pleier å dusje i 06 tida om morgenen før jobb. Jeg er ikke overrenslig og hysterisk, men jeg synes da ikke det er noe fristende eller deilig å suge han på kvelden for det lukter og smaker svette og urin etter 15-20 timer nedi buksa og dagens toalettbesøk. ..

Anonymkode: e0950...6ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke liker det så lar du være. Han kan vaske seg så sjelden han vil, men å ydmyke deg på den måten at han ikke tar hensyn er en side ved ham jeg ville tatt mer alvorlig.

Anonymkode: d17a9...38c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei Gud, du må faktisk ingenting her i verden. Her suges KUN når han er nydusjet. 
Du får sette ned foten altså!
 

Anonymkode: 4269a...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi skal ha sex på kvelden etter en lang dag, går vi på badet etter tur og pusset tenner og vasker oss nedentil kjapt før seansen . Har aldri snakket om det, men gjør det. 

Anonymkode: 2c430...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det hadde jeg aldri gått med på

Mannen min dusjer greit to ganger om dagen om det er sex i sikte 😉

Anonymkode: b69bc...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan velge hvor ofte han vasker seg, og du velger hva du vil gjøre med han. 
 

Ingen her ønsker oralsex om man ikke er nydusjet. Det siste vi ønsker er jo at partner skal oppfatte oss som ubehagelig å ha sex med. 

Anonymkode: 9e1f1...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han bestemmer selv hvor ofte han vil vaske seg, og du bestemmer om du synes det er greit å suge han når han ikke har vasket seg. Tipper han forandrer mening ganske kjapt når du nekter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså i utgangspunktet har jo mannen din rett i at man ikke trenger å dusje flere ganger om dagen. 

Men altså, hvis man vil ha "besøk" der nede bør man jo sørge for å framstå noenlunde fristende. Så han må nok høre på deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

seg i underlivet en gang per døgn for det er ikke anbefalt å vaske mer. Han pleier å dusje i 06 tida om morgenen før jobb. Jeg er ikke overrenslig og hysterisk, men jeg synes da ikke det er noe fristende eller deilig å suge han på kvelden for det lukter og smaker svette og urin etter 15-20 timer nedi buksa og dagens toalettbesøk. ..

Anonymkode: e0950...6ba

Da lar du det selvfølgelig være.

Anonymkode: 9acaf...936

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har egentlig rett, spesielt kvinner bør unngå overdreven vasking av underlivet, men om man vil ha oralsex bør en stille opp med et noenlunde rent underliv. Man kan i hvert fall ikke bli snurt eller sur dersom partneren ikke vil utføre dette når en ikke er ren. Vil han slikke deg da hvis du er svett og uvasket?

Anonymkode: 6b094...956

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...