Gå til innhold

Etter brystbetennelse


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg hadde brystbetennelse for et år siden, inn og ut av legevakt i flere uker da jeg ikke ble tatt seriøst. Jeg fikk til slutt antibiotika (som var feil!!) så fikk jeg riktig da jeg dro enda en gang på legevakta.. brystet var da giga stort, det var like før det sprakk føltes det ut som. Betennelsen gikk ned på en sånn hestekur jeg fikk av en antibiotika men brystet var like fullt av melk og ingenting kom ut bare litt puss. Jeg ble da operert og gikk med dren for å få ut melka som ble produsert på dagen og operert 3-4 ganger hvor de tømte for melk. 

siden den gang har brystet bare vært en hard ball, og jeg lurer på om andre har opplevd det samme?
Kommer brystet noen gang til å bli mykt igjen?

Jeg har bestilt legetime for å sjekke opp i det igjen.. evt få fiksa med noe silikon men vet ikke om det kommer til å hjelpe.. men syns det er rart og det er utrolig psykisk påkjennelse pga forskjellen på brystene ene er helt normal og andre er bare en stor klump, helt hard som stein! 
 

noen i samme situasjon? Hva gjorde dere? 

Anonymkode: 1268e...08f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, så kjedelig.

Jeg har hatt en skikkelig runde med brystbetennelse, men det gikk ikke så langt som hos deg, så jeg fikk ingen varige skader.

Jeg hadde 6 antibiotikakurer på 3 mnd, på sykehuset to ganger, måtte bare slutte å amme og fikk tabletter som stoppet melkeproduksjon, men slapp operasjon.

Synes helt klart du skal kontakte lege ja, og snakke om de permanente endringene som har skjedd i brystet. Jeg synes du bør ringe pasientombudet også om du ikke blr tatt seriøst den gangen, slike ting skal legevakt og sykehus få tilbakemeldinger på.

Anonymkode: 2ce02...8d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...