Gå til innhold

Sex med en som er dobbelt så stor som seg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært singel lenge, men nå har jeg møtt en som det kanskje er noe på gang med. Vi møttes på en datingside og jeg visste at han var en stor mann, men nå har vi møttes på ordentlig og ...ja han er en veldig stor mann. Ikke tjukk, men veldig høy og kraftig og selv er jeg veldig liten og den eneste jeg har vært sammen med var en liten, spinkel mann. Hvordan er det liksom å ha sex med en som er veldig mye større enn seg? Tenker ikke bare på penisstørrelse, men kroppsstørrelse, ligge oppå osv? 

 

Anonymkode: ed746...bf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer an på han og hva han kan. Har liggi med en som veide 120 kilo i muskler og som var 190 høy, var som å bli kjørt over av en bulldoser. Så har jeg liggi med en som var 120 kilo tjukk, men han var mye mye bedre. Så, ikke størrelsen det kommer an på alltid 😁

Anonymkode: b45c9...843

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Kommer an på han og hva han kan. Har liggi med en som veide 120 kilo i muskler og som var 190 høy, var som å bli kjørt over av en bulldoser. Så har jeg liggi med en som var 120 kilo tjukk, men han var mye mye bedre. Så, ikke størrelsen det kommer an på alltid 😁

Anonymkode: b45c9...843

Etter å lese dette, kommer det an på hva dere kan. Er jo ikke mannen som skal gjøre all jobben. Så det kommer an på om du kan ri, Hi, da er det ikke noe problem. 

Anonymkode: 84716...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Etter å lese dette, kommer det an på hva dere kan. Er jo ikke mannen som skal gjøre all jobben. Så det kommer an på om du kan ri, Hi, da er det ikke noe problem. 

Anonymkode: 84716...d1f

Så hvis man ikke kan ri, så er man fucked?

Anonymkode: 2c58a...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Etter å lese dette, kommer det an på hva dere kan. Er jo ikke mannen som skal gjøre all jobben. Så det kommer an på om du kan ri, Hi, da er det ikke noe problem. 

Anonymkode: 84716...d1f

Ja, men ikke alle som er utstyrt til å bli ridd heller, da 

Noen er sekk uansett hvilken stilling og da er det ikke så digg. Syns jeg. 

Anonymkode: b45c9...843

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Etter å lese dette, kommer det an på hva dere kan. Er jo ikke mannen som skal gjøre all jobben. Så det kommer an på om du kan ri, Hi, da er det ikke noe problem. 

Anonymkode: 84716...d1f

Det er ganske utfordrende om stakan har en stake som matcher;) og om det er det eneste som funker blir det uansett kjedelig

Anonymkode: e7327...090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, en mann på 190 er da helt vanlig??

Anonymkode: 673cc...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 145 høy og mannen er 187 så ja her er det høyde forskjeller men det er ikke vanskeligt å ha sex for det..este han har veid er 110 kg. Nå veier han 90 kg

Anonymkode: e696d...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...