Gå til innhold

Når man blokker noen her inne. Hvordan går man fram?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dersom det er innlegg og svar fra folk jeg ikke ønsker å se trådene til, hvordan går man da fram? Selv om det er anonyme som svarer og skriver. 

Anonymkode: 50732...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Dersom det er innlegg og svar fra folk jeg ikke ønsker å se trådene til, hvordan går man da fram? Selv om det er anonyme som svarer og skriver. 

Anonymkode: 50732...26c

Det kan du ikke 🤣

Anonymkode: 9e899...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Dersom det er innlegg og svar fra folk jeg ikke ønsker å se trådene til, hvordan går man da fram? Selv om det er anonyme som svarer og skriver. 

Anonymkode: 50732...26c

Mest sannsynlig er det de trådene og brukerne du har godt av. Vi beskytter barn. Voksne må og bør konfronteres med ubehageligheter. Hvordan skal du ellers vokse og bli klokere? 

Anonymkode: 68f1c...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Dersom det er innlegg og svar fra folk jeg ikke ønsker å se trådene til, hvordan går man da fram? Selv om det er anonyme som svarer og skriver. 

Anonymkode: 50732...26c

Det går nok ikke nei og det er dumt, men sånn er det bare. Selvsagt er det mye man helst skulle sluppet her inne, men så lenge brukerne holder seg til reglene så er det lite å gjøre med saken. Rapportere når man ser noen regler brytes er lurt å gjøre😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (3 minutter siden):

Det går nok ikke nei og det er dumt, men sånn er det bare. Selvsagt er det mye man helst skulle sluppet her inne, men så lenge brukerne holder seg til reglene så er det lite å gjøre med saken. Rapportere når man ser noen regler brytes er lurt å gjøre😊

Er det MYE man skulle sluppet her inne? Mye? Hvor snevert vil du ha det da? 

Anonymkode: 68f1c...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Er det MYE man skulle sluppet her inne? Mye? Hvor snevert vil du ha det da? 

Anonymkode: 68f1c...668

Man ønsker vel å ikke snevre inn tenker jeg. Med all kveruleringen og vridning på svar og overtagelse av diskusjoner, så ser jo omtrent alle trådene like ut. Det man ønsker er et mangfold av tema og gode diskusjoner. Ikke side opp og side ned med meningsløs kverulering, vrenging av det andre sider, tillegge andre meninger de ikke har, løsrive setninger fra kontekst for å lage stråmenn og side opp med ja, nei diskusjon. Det er jo dette som er snevert, ensformig og forutsigbart. Det er dette som gjør forumet snevert

Anonymkode: dbbad...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Man ønsker vel å ikke snevre inn tenker jeg. Med all kveruleringen og vridning på svar og overtagelse av diskusjoner, så ser jo omtrent alle trådene like ut. Det man ønsker er et mangfold av tema og gode diskusjoner. Ikke side opp og side ned med meningsløs kverulering, vrenging av det andre sider, tillegge andre meninger de ikke har, løsrive setninger fra kontekst for å lage stråmenn og side opp med ja, nei diskusjon. Det er jo dette som er snevert, ensformig og forutsigbart. Det er dette som gjør forumet snevert

Anonymkode: dbbad...864

Jeg er overhodet ikke enig i at man vil ha mangfold av tema her. Hvis du ser på forsiden, så bekrefter det min mening. Alt det kan krangles om er mest populært. Og en jævla kaketrård har mest kommentarer.  en jævla kaketrård som hvert år får brukere her SÅ engasjerte. Kødder du? Mangfold av tema?

Anonymkode: 68f1c...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Mest sannsynlig er det de trådene og brukerne du har godt av. Vi beskytter barn. Voksne må og bør konfronteres med ubehageligheter. Hvordan skal du ellers vokse og bli klokere? 

Anonymkode: 68f1c...668

Der tar du feil. Jeg har ikke bruk for svar og se innlegg fra de jeg føler bare kommer med oppgulp og dårlige råd. 

Anonymkode: 50732...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kun brukere med nick man blokke? 

Anonymkode: 50732...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er overhodet ikke enig i at man vil ha mangfold av tema her. Hvis du ser på forsiden, så bekrefter det min mening. Alt det kan krangles om er mest populært. Og en jævla kaketrård har mest kommentarer.  en jævla kaketrård som hvert år får brukere her SÅ engasjerte. Kødder du? Mangfold av tema?

Anonymkode: 68f1c...668

Det er nettopp det da. Mangfold av tema. Kaketråden er like innafor som diskusjoner om politikk. Ikke rakk ned på de som diskuterer noe annet enn deg. Selv finner jeg tråden ang kaker uinteressant og holder meg unna, men det betyr ikke at tråden ikke engasjerer andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (3 minutter siden):

Det er nettopp det da. Mangfold av tema. Kaketråden er like innafor som diskusjoner om politikk. Ikke rakk ned på de som diskuterer noe annet enn deg. Selv finner jeg tråden ang kaker uinteressant og holder meg unna, men det betyr ikke at tråden ikke engasjerer andre.

Jeg rakker ikke ned på noen. Og nei, en kaketråd er så langt fra like viktig som annet, og det sier noe om interessene her. Er det noe å nekte for?

Anonymkode: 68f1c...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Der tar du feil. Jeg har ikke bruk for svar og se innlegg fra de jeg føler bare kommer med oppgulp og dårlige råd. 

Anonymkode: 50732...26c

Klarer du ikke å ignorere, og hvorfor ikke i så fall?

Anonymkode: 68f1c...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg rakker ikke ned på noen. Og nei, en kaketråd er så langt fra like viktig som annet, og det sier noe om interessene her. Er det noe å nekte for?

Anonymkode: 68f1c...668

Så flott at du prøver å belære mamma til adhd gutt. Kan vi ikke bare la det være opp til hver enkelt å bestemme hvilke tråder som er viktige for akkurat dem? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Klarer du ikke å ignorere, og hvorfor ikke i så fall?

Anonymkode: 68f1c...668

fordi en person som går igjen her i alle tråder, gnager og gnager. Det er umulig å ignorere. Derfor ønsker jeg å ikke se brukerens svar i det hele tatt. 

Anonymkode: 50732...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerkroppen 2029 skrev (3 minutter siden):

Så flott at du prøver å belære mamma til adhd gutt. Kan vi ikke bare la det være opp til hver enkelt å bestemme hvilke tråder som er viktige for akkurat dem? 

And here we go.. potensiell krangletråd og du må imm å krangle på et svar jeg ga en ANNEN?  Er det mulig....

Anonymkode: 68f1c...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Jeg rakker ikke ned på noen. Og nei, en kaketråd er så langt fra like viktig som annet, og det sier noe om interessene her. Er det noe å nekte for?

Anonymkode: 68f1c...668

Akkurat det du skriver her er med på å skape gruff. Alle har sine interesser og sine tråder de ønsker å delta i. Ingen er dummere eller viktigere enn andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

fordi en person som går igjen her i alle tråder, gnager og gnager. Det er umulig å ignorere. Derfor ønsker jeg å ikke se brukerens svar i det hele tatt. 

Anonymkode: 50732...26c

Du tar feil. Det er nå en ting. Og du som voksen må lære deg å enten stå i det ubehagelige eller ignorere. Så enkelt er det faktisk. Klarer du ikke er det ditt problem, ingen andres, og derfor kan ikke et forum tilrettelegges akkuarat for deg heller. Tenk det du!

Anonymkode: 68f1c...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

Akkurat det du skriver her er med på å skape gruff. Alle har sine interesser og sine tråder de ønsker å delta i. Ingen er dummere eller viktigere enn andre. 

Jo. Noen er absolutt viktigere eller  dummere enn andre. Hvem har innbilt deg dette banale synspunkt?

Anonymkode: 68f1c...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg hi, det hadde vært en fryd å kunne blokkere også anonyme brukere, men det er nok ikke teknisk mulig. 

Anonymkode: f7f6f...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...