Gå til innhold

Vet noen om de selger fryst kirsbær, annanas og mango til smoothie på Kiwi?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vet noen om de selger fryst Kirsbær, annanas og mango til smoothie på Kiwi? Sikkert like enkelt å se i butikken som å spørre her egentlig, men jeg har ett stykke til butikken og må gå eller ta bussen da jeg ikke har bil så greit å vite på forhånd om det er mulig å få tak i hehe.

Anonymkode: dca93...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De forskjellige typer frossen frukt ja, men akkurat hva slags varierer nok fra butikk til butikk.

Så du må nok spesifisere hvilken butikk og håpe at noen her inne kjenner til den butikken og vet hva de har, for å få sikkert svar.

Anonymkode: 911de...dfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

De forskjellige typer frossen frukt ja, men akkurat hva slags varierer nok fra butikk til butikk.

Så du må nok spesifisere hvilken butikk og håpe at noen her inne kjenner til den butikken og vet hva de har, for å få sikkert svar.

Anonymkode: 911de...dfb

Ja, det er vel ett godt poeng. Jeg tenkte meg på den nyåpnede Kiwi i Ålesund på Nørve. Sikkert liten sjanse for at noen her har vært der da men haha. Sikkert like greit å bare ta turen innom selv sikkert.

Anonymkode: dca93...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Ja, det er vel ett godt poeng. Jeg tenkte meg på den nyåpnede Kiwi i Ålesund på Nørve. Sikkert liten sjanse for at noen her har vært der da men haha. Sikkert like greit å bare ta turen innom selv sikkert.

Anonymkode: dca93...13c

Hehe, jeg er tilfeldigvis fra Ålesund jeg. Men Ikke naturlig for meg å reise til Nørve for å handle og uansett så åpner den vel ikke før i morgen(i følge sumpen i dag), så da må du ringe de i så fall. Ellers kan du sjekke Bunnpris og Joker i samme område.

Anonymkode: 911de...dfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Hehe, jeg er tilfeldigvis fra Ålesund jeg. Men Ikke naturlig for meg å reise til Nørve for å handle og uansett så åpner den vel ikke før i morgen(i følge sumpen i dag), så da må du ringe de i så fall. Ellers kan du sjekke Bunnpris og Joker i samme område.

Anonymkode: 911de...dfb

Å, artig sammentreff haha. I morgen ja, stemmer det. Jeg regner jo bare med at de vil ha ett bra utvalg på varer i og med at butikken er så stor. Men får vel bare vente og se da.

Anonymkode: dca93...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se linken over, de har den på Kiwi.

Anonymkode: 16c8f...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Se linken over, de har den på Kiwi.

Anonymkode: 16c8f...e26

Takker for tips! Har du forsøkt den selv? Er den grei kvalitet og hva er eventuelt ellers din erfaring med den?

Anonymkode: dca93...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har mango og kirsebær her ihvertfall. Ananas har jeg aldri sett etter.

Men vet de har den blandingsposen det er linket til over her

 

Anonymkode: 9bd15...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

De har mango og kirsebær her ihvertfall. Ananas har jeg aldri sett etter.

Men vet de har den blandingsposen det er linket til over her

 

Anonymkode: 9bd15...f9d

Supert. Da satser jeg på at de har det her også. Den smoothie blandingen virker jo veldig grei egentlig så mulig jeg bare satser på å kjøpe den om de har den.

Anonymkode: dca93...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Supert. Da satser jeg på at de har det her også. Den smoothie blandingen virker jo veldig grei egentlig så mulig jeg bare satser på å kjøpe den om de har den.

Anonymkode: dca93...13c

Ungene her liker den godt, pleier kjøpe litt forskjellige av de blandingene når de er på salg. De har de gjerne på kronemarked på Meny o.l. av og til.

Anonymkode: 9bd15...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Ungene her liker den godt, pleier kjøpe litt forskjellige av de blandingene når de er på salg. De har de gjerne på kronemarked på Meny o.l. av og til.

Anonymkode: 9bd15...f9d

Så bra. Da prøver jeg den tenker jeg. Og takk for tips om tilbud, skal følge litt med. Det holder jo seg i fryseren så.

Anonymkode: dca93...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper mye heller slikt billigere hos Rema 1000 enn å betale dyrt hos kiwi.

Anonymkode: be6e8...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg kjøper mye heller slikt billigere hos Rema 1000 enn å betale dyrt hos kiwi.

Anonymkode: be6e8...28d

Tviler på at det er billigere enn Kiwi på Rema altså, de to kjedene kniver veldig på prisene så det er lite å hente annet enn når de har tilbud.

Jeg har Kiwi og Rema ved siden av hverandre her jeg bor, og som regel blir det billigere på Kiwi for deres fordelsprogram (Trumf) er bedre enn Rema (Æ) sitt. Grunnprisene er som regel nærmest identiske.

Jeg handler begger steder, for det er noen fordeler med begge kjedene. Rema har bl.a litt større vareutvalg og har gode tilbud med Æ innimellom

Anonymkode: 9bd15...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Jeg kjøper mye heller slikt billigere hos Rema 1000 enn å betale dyrt hos kiwi.

Anonymkode: be6e8...28d

Hvor mye billigere er det hos Rema enn Kiwi da? Har du oversikt over det? Jeg har fått inntrykk av at prisene er ganske like slik som Anonym under her skriver? Det blir uansett lengre og dra for meg hvis jeg skal handle på Rema i stedet for...

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Tviler på at det er billigere enn Kiwi på Rema altså, de to kjedene kniver veldig på prisene så det er lite å hente annet enn når de har tilbud.

Jeg har Kiwi og Rema ved siden av hverandre her jeg bor, og som regel blir det billigere på Kiwi for deres fordelsprogram (Trumf) er bedre enn Rema (Æ) sitt. Grunnprisene er som regel nærmest identiske.

Jeg handler begger steder, for det er noen fordeler med begge kjedene. Rema har bl.a litt større vareutvalg og har gode tilbud med Æ innimellom

Anonymkode: 9bd15...f9d

Jeg er stort sett veldig fornøyd med Kiwi. Rema ligger litt dårligere til i forhold til reisevei for meg så er sjeldent jeg handler der egentlig.

Anonymkode: dca93...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Takker for tips! Har du forsøkt den selv? Er den grei kvalitet og hva er eventuelt ellers din erfaring med den?

Anonymkode: dca93...13c

Ikke meg du spør, er en stund siden jeg hadde den, men husker at jeg likte den godt, likte alle de Eldorado blandingene.  Bruker du de frosne kirsebærene i smoothie, det har ikke jeg tenkt på en gang. Har en pose med Eldorado kirsebær i fryseren, men ikke vist helt hva jeg skall gjøre med de, kanskje prøve de i smoothie da 😊

Anonymkode: b1f3b...b57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Ikke meg du spør, er en stund siden jeg hadde den, men husker at jeg likte den godt, likte alle de Eldorado blandingene.  Bruker du de frosne kirsebærene i smoothie, det har ikke jeg tenkt på en gang. Har en pose med Eldorado kirsebær i fryseren, men ikke vist helt hva jeg skall gjøre med de, kanskje prøve de i smoothie da 😊

Anonymkode: b1f3b...b57

Åå, kjekt da. Jeg har ikke prøvd å bruke frosne kirsebær i smoothie ennå men det var planen ja. Jeg så noen lage smoothie med det på instagram skjønner du så fikk veldig lyst å prøve, syntes det hørtes godt ut i alle fall 😊

Anonymkode: dca93...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...