Gå til innhold

Hva tenker dere om at politiet plutselig har ressurser når det gjelder politikere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tre personer er arrestert for å ha ytret sin demokratiske mening til Sylvi Listhaug om hva de tenker om barnemordere.

https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/tre-pagrepet-etter-a-ha-fulgt-etter-listhaug/16636867/

Politiet fant plutselig en masse ressurser til å etterforske og arrestere disse tre modige personene! Men voldtekt, kvinnemisshandel, og overgrep, noe som skjer daglig, nei det har politiet ikke ressurser til å etterforske. Flere som synes dette er rart? Eller rent av dumt?

Anonymkode: 5feca...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig viktig at politikere får ferdes trygt, og viktig at slik oppførsel slås ned på. 
 

 

Dette mener jeg til tross for at jeg knapt har vært enig med Listhaug en endte gang. 

Anonymkode: 3a29c...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor farer du med usannheter? De tre er ikke arrestert, ei heller for å ha «ytret sin demokratiske mening». De er «siktet for hensynsløs atferd og for å ha hindret offentlig tjenestemann». Du må jo lese sakene du selv legger ut.

Anonymkode: 0cc23...be8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har absolutt ikke sansen for Listhaug, og ønsker henne så langt ute av politikken som mulig. Samtidig har jeg full sympati med Palestina, og synes Norge gjør alt for lite for å stoppe folkemordet som foregår akkurat nå.

Likevel synes jeg disse aktivistene gikk laaaaangt over streken for hva som er greit å gjøre mot politikkere og medmennesker!Jeg synes det både er forståelig og en selvfølge at slik oppførsel fikk konsekvenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig og plutselig… det tok over en måned, men det kan jo defineres som plutselig for noen kanskje?

Anonymkode: afa37...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge må få være et trygt land, også for politikere uansett hva de mener og atår for, og helt uavhengig om du er enig med dem eller ikke. Så det er selvsagt bra at politiet gjør jobben sin også her.

Anonymkode: 5f7cb...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det å verne om demokratiet er ekstremt viktig, så ja det at de fikk en lærepenge var helt på sin plass, håper de får en saftig bot og blir låst inne noen dager. 

Det er ikke ytringsfrihet når en stor mobb følger etter en person, da er det hets av en person. 

Tar du bort demokratiet ender man opp med å få ekstreme som styrer landet og da kan jeg love deg at vold mot kvinner er det første som ikke vil bli tatt seriøst. 

Anonymkode: e1212...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan mene hva man vil om politiets bruk ar ressurser, og at den mange ganger kan være for dårlig. Men det forandrer ikke på at det var riktig bruk av ressurser å ta de kvinnene. Det finnes ingen modighet i å hetse, forfølge og skremme et annet menneske, å si at de er modige er for dumt.

Anonymkode: e60b8...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...