Gå til innhold

Foretrukket lukt på en mann...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Både kvinner og menn utsonder jo feromoner gjennom svetten for å tiltrekke seg det motsatte kjønn, og alt det der. 

Men hva foretrekker du? Hvordan bør en mann lukte? Liker dere fersk svette lukt, eller bør han lukte parfyme? 

Anonymkode: ca118...19c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foretrekker ingenting. Jeg har ikke luktesans 😅

Anonymkode: f479b...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musk only. På både kvinner og menn, men jeg tolererer fint fersk svette altså, og jeg kan like andre parfymer og dufter også. Men Musk er og blir den nydeligste duften. Den er euforisk hvis man ikke dynker seg, om det er nødvendig å tillegge.

Anonymkode: 4d2c1...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Musk only. På både kvinner og menn, men jeg tolererer fint fersk svette altså, og jeg kan like andre parfymer og dufter også. Men Musk er og blir den nydeligste duften. Den er euforisk hvis man ikke dynker seg, om det er nødvendig å tillegge.

Anonymkode: 4d2c1...c1e

56bbd1ae6e97c61e048b67b0?width=2187

Anonymkode: 78015...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke parfyme!

Gjerne en eller annen maskulin sport dusjsåpe.

Anonymkode: 303d9...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ikke parfyme!

Gjerne en eller annen maskulin sport dusjsåpe.

Anonymkode: 303d9...923

Det var skikkelig romantisk og sexy 😂 

Anonymkode: 4d2c1...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

56bbd1ae6e97c61e048b67b0?width=2187

Anonymkode: 78015...c5e

Musk med Musk. Det ville vært bra en kveld eller to 🙃 ikke mer. Men det hadde nok holdt i lange baner.

Anonymkode: 4d2c1...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt godlukt er greit, men ikke for mye. Synes noen dynker seg i parfyme og da blir det for mye. En deo-stick med godlukt er egentlig mer enn nok.

Fersk svette gjør meg heller ingenting, men gammel svette er grusomt.

Anonymkode: 7adc6...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne godlukt!

Jeg synes fersk svetter er 🤮

Anonymkode: c3382...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

56bbd1ae6e97c61e048b67b0?width=2187

Anonymkode: 78015...c5e

Fyren har hender som en tolvåring…

Anonymkode: 303d9...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Fyren har hender som en tolvåring…

Anonymkode: 303d9...923

Studerer du hendene til tolvåringer? 🤨

Anonymkode: 4d2c1...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Litt godlukt er greit, men ikke for mye. Synes noen dynker seg i parfyme og da blir det for mye.

Anonymkode: 7adc6...7f7

Spesielt mange unge gutter/menn, lukta er der lenge etter at de har gått forbi. Da er det litt mye.

Anonymkode: 19a5e...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mannelukt i deo holder for meg. Eller den parfymen av en mannebyste, husker ikke hva den heter 

Kan godt lukte jobb, men ikke sur svette. Og en mann som lukter kropp gjør meg ikke noe, men det tenner meg ikke 

Anonymkode: 2fbab...13f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hugo Boss deo. Lukter deilig mann. 
 

Svette lukter ikke godt. 

Anonymkode: bf290...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min lukter magisk bare som seg selv. Uten tvil forskjell på feromoner og hva som trigger hos meg.

Eksmannen min luktet våte ullsokker/litt vammelt, våt hund. Jeg hatet sex i flere tiår. Nesten aseksuell ble jeg. Og vasket sengetøy nesten 3 ganger i uken. Han var renslig, bare luktet feil for meg tror jeg? 

Så møtte jeg min nåværende mann.. Og her er det full tenning bare med å være nær og jeg kjenner lukten hans.🤪 Enda etter 8 år og småbarnsperiode er jeg like gal etter nærhet og sex med han. Han bruker lite parfyme og svak deo, så det er bare hans lukt som gjør meg gal. 😅 Som en midtsommernatt, blanding av gress, nystrøket bomull, markjordbær, blomster, varme og solkysset hud. Godteri i pose. Bare alt i meg blir helt mør😆

Anonymkode: 62981...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Mannen min lukter magisk bare som seg selv. Uten tvil forskjell på feromoner og hva som trigger hos meg.

Eksmannen min luktet våte ullsokker/litt vammelt, våt hund. Jeg hatet sex i flere tiår. Nesten aseksuell ble jeg. Og vasket sengetøy nesten 3 ganger i uken. Han var renslig, bare luktet feil for meg tror jeg? 

Så møtte jeg min nåværende mann.. Og her er det full tenning bare med å være nær og jeg kjenner lukten hans.🤪 Enda etter 8 år og småbarnsperiode er jeg like gal etter nærhet og sex med han. Han bruker lite parfyme og svak deo, så det er bare hans lukt som gjør meg gal. 😅 Som en midtsommernatt, blanding av gress, nystrøket bomull, markjordbær, blomster, varme og solkysset hud. Godteri i pose. Bare alt i meg blir helt mør😆

Anonymkode: 62981...709

Jeg elsker å ligge tett inntil han, hud mot hud. Klarer ikke stå opp før han er stått opp om morgenen😇

Anonymkode: 62981...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Mannen min lukter magisk bare som seg selv. Uten tvil forskjell på feromoner og hva som trigger hos meg.

Eksmannen min luktet våte ullsokker/litt vammelt, våt hund. Jeg hatet sex i flere tiår. Nesten aseksuell ble jeg. Og vasket sengetøy nesten 3 ganger i uken. Han var renslig, bare luktet feil for meg tror jeg? 

Så møtte jeg min nåværende mann.. Og her er det full tenning bare med å være nær og jeg kjenner lukten hans.🤪 Enda etter 8 år og småbarnsperiode er jeg like gal etter nærhet og sex med han. Han bruker lite parfyme og svak deo, så det er bare hans lukt som gjør meg gal. 😅 Som en midtsommernatt, blanding av gress, nystrøket bomull, markjordbær, blomster, varme og solkysset hud. Godteri i pose. Bare alt i meg blir helt mør😆

Anonymkode: 62981...709

Rart du nevner dette. Opplevde akkurat det samme med min x vs min nåværende mann. Lukten er helt annerledes og det skyldes ikke hygiene. Det var faktisk det første jeg la merke til med mannen min hvor godt han luktet!

Anonymkode: 3bd56...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Mannen min lukter magisk bare som seg selv. Uten tvil forskjell på feromoner og hva som trigger hos meg.

Eksmannen min luktet våte ullsokker/litt vammelt, våt hund. Jeg hatet sex i flere tiår. Nesten aseksuell ble jeg. Og vasket sengetøy nesten 3 ganger i uken. Han var renslig, bare luktet feil for meg tror jeg? 

Så møtte jeg min nåværende mann.. Og her er det full tenning bare med å være nær og jeg kjenner lukten hans.🤪 Enda etter 8 år og småbarnsperiode er jeg like gal etter nærhet og sex med han. Han bruker lite parfyme og svak deo, så det er bare hans lukt som gjør meg gal. 😅 Som en midtsommernatt, blanding av gress, nystrøket bomull, markjordbær, blomster, varme og solkysset hud. Godteri i pose. Bare alt i meg blir helt mør😆

Anonymkode: 62981...709

Fant du på alle disse beskrivelsene selv? I så fall vil jeg si at du er noe poetisk anlagt. Og det ser ut som det lukter godt.

Anonymkode: 4d2c1...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Fant du på alle disse beskrivelsene selv? I så fall vil jeg si at du er noe poetisk anlagt. Og det ser ut som det lukter godt.

Anonymkode: 4d2c1...c1e

Ja, alt er mine ord. Det er det jeg kjenner av lukter og som jeg ser for meg når jeg er nær mannen min ja. Svalestup i en herlig sommereng en midsommernatt. ❤️
Hverken poet eller noe slikt i bunnen. Men bruker ofte ord for å visualisere tanker, ideer og følelser. Har gjort det siden jeg var liten og lærte meg å lese og skrive. Elsker å lese gode bøker som klarer å dra meg inn i fortellingen og sette ord på ting. Da ser jeg for meg alt inne i hodet mitt i bilder. Litt hobby poet kanskje?

Anonymkode: 62981...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE parfyme i hvertfall. Nei takk. Orker ikke. Blir sengeliggende flere dager med migrene. 

Mannen bruker en deo som lukter godt, og normal kroppslukt som lukter godt. 😊

Anonymkode: cbebb...bf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 23.4.2024 den 17.52):

Det var skikkelig romantisk og sexy 😂 

Anonymkode: 4d2c1...c1e

Ja, det er det! 

Anonymkode: cbebb...bf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 23.4.2024 den 18.34):

En mannelukt i deo holder for meg. Eller den parfymen av en mannebyste, husker ikke hva den heter 

Kan godt lukte jobb, men ikke sur svette. Og en mann som lukter kropp gjør meg ikke noe, men det tenner meg ikke 

Anonymkode: 2fbab...13f

Mannen har den parfyme! Husker ikke hva den heter sjæl. 🙈 Han bruker bare én dråpe hvis vi skal noe. Jeg tåler ikke parfyme, men den lukter godt ja. 

 

Anonymkode: cbebb...bf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Mannen min lukter magisk bare som seg selv. Uten tvil forskjell på feromoner og hva som trigger hos meg.

Eksmannen min luktet våte ullsokker/litt vammelt, våt hund. Jeg hatet sex i flere tiår. Nesten aseksuell ble jeg. Og vasket sengetøy nesten 3 ganger i uken. Han var renslig, bare luktet feil for meg tror jeg? 

Så møtte jeg min nåværende mann.. Og her er det full tenning bare med å være nær og jeg kjenner lukten hans.🤪 Enda etter 8 år og småbarnsperiode er jeg like gal etter nærhet og sex med han. Han bruker lite parfyme og svak deo, så det er bare hans lukt som gjør meg gal. 😅 Som en midtsommernatt, blanding av gress, nystrøket bomull, markjordbær, blomster, varme og solkysset hud. Godteri i pose. Bare alt i meg blir helt mør😆

Anonymkode: 62981...709

Så gøy at du sier det. Har akkurat samme opplevelse. Eksen luktet ikke så bra og tente virkelig ikke på lukten hans. Ble nesten aseksuell. Ny kjæreste nå, lukter helt fantastisk både med og uten godlukt. Til og med svettlukten elsker jeg. Jeg tenner på lukten hans rett og slett. Hadde jeg ikke trodd var mulig. 

Anonymkode: 9f198...a47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...