Gå til innhold

Hvilke fargekombinasjoner syns dere er spennende?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker uavhengig av om det er klær eller annet. Kun fargene i seg selv alene.

Anonymkode: 220e0...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvit + en sterk farge, som f.eks. hvit og klargrønn, hvit og kongeblå, hvit og fiolett. 

Anonymkode: c2be8...1f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødt og lilla. 
Sjokkrosa og mintgrønn. 
Synes ofte fargene til Ingunn Birkeland er kule. 

Anonymkode: c8dd5...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i skandinaviske paletten, men ekstra glad i ett og annet spenstig element i alt det rolige og duse. Har stoler i knalle farger og fløyel, blant annet rosa og oransje. Jeg elsker fargen av teak, popper frem i rommet. 

Anonymkode: 11805...b76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, og her var det noe jeg selv ikke har tenkt på. Nå var det jo derfor jeg spurte også, så dette kommer godt med! Hi

Anonymkode: 220e0...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kathrine. skrev (5 minutter siden):

Blått og brunt

Blått er evighetens farge og jeg liker den, og enda mer jordfarger som er ekte farger ( som fins naturlig i naturen. Grønt er min favoritt, men jeg blir så stucked i favorittene, og nå måtte jeg ha mer inspirasjon. Det var noen sprelske og gode ideer her 🙂

Det går mye i blått, brunt og grønt her.

Anonymkode: 220e0...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kalde fargekombinasjoner her hjemme. Grått gulv, blå vegger og hvite møbler. Det som bryter opp er pynt og bilder med jordfarger. En stråkurv, grønne planeter og lignende.

Jeg har forøvrig en kjole i oransj og rosa. Det høres helt krise ut sammen, men er skikkelig fint.

Anonymkode: 4cdc0...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør du virkelig om hvilke farger som finnes? For du vet at alle farger kan kombineres?

Anonymkode: 9e66a...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid vært glad i sterke neonfarger i rosa, oransje og grønn sammen med svart eller grå . 

Anonymkode: 4cc50...950

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i blågrønne farger som petrol, sjøgrønn og slikt. Er ikke så god på fargenavn da hehe.

Anonymkode: 5043b...3cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Spør du virkelig om hvilke farger som finnes? For du vet at alle farger kan kombineres?

Anonymkode: 9e66a...67e

Nei, jeg vet hvilke farger som fins, men jeg maler og har låst meg litt når det gjelder kombinasjoner. Jeg trengte litt nye ideer og fikk veldig god inspirasjon her. 

Anonymkode: 220e0...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av mine favorittkombinasjoner er 

petrol og lime

rosa og klargrønn

Oliven og turkis

fersken og syrinlilla

Anonymkode: 5fdda...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Nei, jeg vet hvilke farger som fins, men jeg maler og har låst meg litt når det gjelder kombinasjoner. Jeg trengte litt nye ideer og fikk veldig god inspirasjon her. 

Anonymkode: 220e0...f0e

Fortell oss hva det blir til! :) 

Jeg synes det er kommet en del fine forslag. Jeg kjenner at for meg er det ikke bare fargen som betyr noe, men også styrken. For eksempel så synes jeg duse farger i kombinasjon med sterke farger er finere enn dus-dus, eller sterk-sterk.

For mange år siden hadde jeg duse lilla vegger med lysende sterk guloransje lamper, det var så fint at den kombinasjonen glemmer jeg aldri. En annen gang hadde jeg knallgrønne vegger med hvite møbler, samme der. Hvit og beige er enkle valg som passer til mye, men…akk så kjedelig.

Anonymkode: c2be8...1f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...