Gå til innhold

La løshund (savnet) alene


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For en som er allergisk er det siste jeg har i tankene mine det er å ha med meg hunder hjem til meg eller inn i min bil. Jeg er medlem på en facebook gruppe om savnet/dyr i området. Jeg fant så en liten hund som ser ut til å være savnet, hunden kom ikke akkurat bort til meg men stirret på meg. Så jeg tok et bilde av den lastet det opp på siden om noen savnet den. Fikk en del kommentarer og selvsagt kommer noen av disse nebbete kommentarene om hvorfor jeg lot den stikke! Eller hvorfor tok jeg den ikke med meg!! Eller at jeg ikke prøvde å gå etter den å fange den!. Håpløst å legge ut tenker jeg.. jeg har ikke tid til å passe og ta av meg en savnet hund. Jeg tenker at min bidrag av å legge ut hvor den er er bedre en ingenting 😕 

Anonymkode: 063d4...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er enkelte på de sidene der som er helt gale. Man får kritikk uansett hva man gjør. De bidrar faktisk til at folk lar være å hjelpe, man får bare pes for at man ikke har gjort nok eller gjort ting riktig nok.

Anonymkode: 6dd3d...877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du var flink som tok deg tid til å legge ut bilde. Ikke bry deg om surmagete folk! 

Anonymkode: 16167...d8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snakket vi faktisk om her om dagen, for vi er flere venninner som er medlem på en lokal slik side og folk er helt elleville.

Makan til frekke bezzerwizzere har jeg aldri vært borti, og under fullt navn på facebook... Egentlig ganske facinerende.

Uansett hva du skriver er det galt, du skulle gjort noe annet, og de vet å skrive det ja.

Var ei som la ut at hun hadde sett en død katt i veikanten FRA BUSSVINDU, og enda skriver de at hun burde ha stoppet bussen, gått av, hentet katten, fått den til en veterinær, sjekket chip osv osv. Dama var på vei til jobb, på bussen, og skrev hva hun hadde sett og hvor siden hun regnet med noen lette etter den, også får hun huden full av voksenkjeft. Det ender jo med at folk slutter si ifra.

 

Anonymkode: 05a43...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk og kjeft på en sånn side, hadde tatt inn en katt og søkte etter eier. Men noen gærne kjeringer der tok helt av og kjeftet i vei.

Anonymkode: 1d3b0...69b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre er det en del som gir kjæledyreiere et dårlig rykte. Jeg la ut bilde av en katt en gang. Den hadde hengt rundt huset her i en uke. Den var tynn, hadde store floker i pelsen, det rant fra øynene og den så ikke bra ut. Vi er allergiske og kunne ikke ta den inn. Ikke ville jeg mate den heller. Da jeg la ut bilde fikk jeg både beskjed om at jeg var et dårlig menneske som ikke tok den inn og ga den mat, at det var dårlig av meg å la den henge rundt huset så lenge at når den var så tynn og så fikk jeg i tillegg kjeft av hun som eide den fordi jeg la ut bilde av den når den så så dårlig ut, for det var flaut for henne for da trodde folk at hun ikke tok vare på dyrene sine og hun forlangte at jeg umiddelbart fjernet bildet for katten var helt frisk og velstelt, nemlig. Det gjorde jeg og jeg tenker meg om flere ganger før jeg gidder å gjøre noe slikt igjen. 

Anonymkode: 5be32...347

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Jeg fikk og kjeft på en sånn side, hadde tatt inn en katt og søkte etter eier. Men noen gærne kjeringer der tok helt av og kjeftet i vei.

Anonymkode: 1d3b0...69b

Ja, noen blir aldri fornøyd. Hvis du ikke hadde tatt den inn, så hadde vel det også vært feil. 

Anonymkode: 45a69...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Ja, noen blir aldri fornøyd. Hvis du ikke hadde tatt den inn, så hadde vel det også vært feil. 

Anonymkode: 45a69...cbd

Ser jeg skrev litt dårlig. Dette var en katt som en bil hadde vært borti, så den hadde litt skrubbsår og kutt, noe som var synlig på bildene jeg la ut. Jeg hadde skrevet at en bil hadde vært borti den, men at den var sjekket og klarert av dyrlege, og at den ikke hadde chip. Jeg fikk en lang tirade om hvorfor jeg ikke hadde sjekket den skikkelig hos dyrlegen, hvorfor det ikke var blitt tatt bilder og gud vet hva, hvorfor den ikke lå til observasjon og at jeg var uansvarlig som tok den med meg hjem for den kunne ha skader jeg ikke visste om. At den hadde blitt sjekket av dyrlege spilte visst ingen rolle. Det var skikkelig skarpe og ufine kommentar, jeg fikk bakoversveis.

Anonymkode: 1d3b0...69b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...