Gå til innhold

Noen som har kjennskap til booking.com? Er Genius rabatt reelt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal booke overnatting for familien min på 4 personer, og kom over noen gode tilbud på booking.com. Men når jeg skal booke så ser jeg at det dukker opp et ikon som heter Genius rabatt som jeg må klikke på for å komme videre. Jeg mistenker at dette er noe scam. Har blitt lurt før av noe som het lastminute.com da jeg skulle forsøke å booke syden tur en gang. Virker som en slags underleverandør på booking.com siden. 

Noen som har kjennskap til dette? 

Anonymkode: 0b34c...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har brukt Booking.com i årevis og aldri vært noe tull. Får gode rabatter og belønninger på Genius-nivå. Jeg er bare på nivå 2 nå, men litt rabatter blir det :) Nivå gir 10% rabatt på utvalgte overnattingssteder og leiebil. Nivå 2 gir 15%, nivå 3 20%. 

 

Anonymkode: 12b75...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt det ofte, og er ikke scam eller tull.

Anonymkode: c9c13...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også bare gode erfaringer med Booking.com .  Bruker det ikke kjempe mye, men noen ganger i året i alle fall. 

Anonymkode: f3301...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har også bare gode erfaringer med Booking.com .  Bruker det ikke kjempe mye, men noen ganger i året i alle fall. 

Anonymkode: f3301...861

Men når det er sagt, ALT kan jo hackes eller bli utsatt for svindel så det er greit å være obs.

Anonymkode: f3301...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...