Gå til innhold

Er jeg unormal som får besøk av en flørt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er singel, får avogtil besøk av en flørt eller to. Hva vil naboene tro og tenke? Er det normalt?  

Anonymkode: 74802...00e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er fullstendig unormalt å få besøk av en flørt eller to! Naboene holder nok fullt regnskap. 

Anonymkode: 85a05...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva, får du besøk av folk, er du riv ruskende sprø. Det er da helt unormalt å få besøk, pass deg så ikke naboene kommer med høygaflene nå.

Anonymkode: 12ca1...f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, naboene dine holder antakelig regnskap. Eller ikke.

Jeg bor i et veldig tettbebygd nabolag, og har absolutt ingen følelse av at noen holder regnskap med hvor mye eller hvilke besøk noen har. 

Og om de nå likevel har  "kontroll" - vel, det kunne ikke interessere meg mindre! 

Anonymkode: 491bd...a49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs...

Om du er kvinne og får besøk av menn tror sikkert naboene at du bare får hjelp av venner til praktiske ting som å skifte lyspærer osv.

Om du er mann som får besøk av kvinner tror sikkert naboene at det er eskorte tjenester og all verdens ulovligheter.

Anonymkode: eb62a...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er mindre verdens navle enn man skulle tro

Anonymkode: e3a80...300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at det faktisk er normalt for normale folk. Det er ikke det her hos meg. Her kommer naboene å avhører meg, kjefter og blir rystet over meg! 

Anonymkode: 74802...00e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Godt å høre at det faktisk er normalt for normale folk. Det er ikke det her hos meg. Her kommer naboene å avhører meg, kjefter og blir rystet over meg! 

Anonymkode: 74802...00e

Hvem er "naboene"? Én familie, eller hele nabolaget? Hvis det dreier seg om én husstand, er det jo nærliggende å tenke at det er de som har en skrue løs.

Anonymkode: f1468...a95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, helt ærlig? Innerst inne vet du at det er en grunn til at du spør. Det riktige er å være gift før dere driver på slik du driver på nå.

Anonymkode: e55ab...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Sånn, helt ærlig? Innerst inne vet du at det er en grunn til at du spør. Det riktige er å være gift før dere driver på slik du driver på nå.

Anonymkode: e55ab...2bc

Har du en skitten fantasi?

Anonymkode: c96ba...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...