Gå til innhold

Er det noe dere ser frem til?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Masse masse. Ser frem til fotballkamp i morgen og jobb mandag. Digger jobben min. Gleder meg til å feire ungene sine bursdagen denne måneden. Gleder meg til å bli ferdig med strikkejakken jeg strikker til eldstemann for den har hun ønsket seg lenge. Når jeg tenker meg om har jeg egentlig noe å glede meg til hver uke 😃

Anonymkode: baf7b...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse her også.

Av større ting er det sommerferie, weekendtur med søsteren min og konfirmasjon av datteren min.

Men det er jo småting også, besøk, venninne-klubb, bursdagsfeiringer, 17.mai, å hjelpe sønnen min når han flytter til sommeren osv.

Anonymkode: 11058...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til masse småting hele tiden. - - Gleder meg veldig til å svar på ADHD utredning i neste uke

Spise kake med familien å nyte siste fridag

Komfirmasjon i mai. Å gleder meg veldig til 17.mai når jeg kan bruke min nydelige festdrakt :) Da blir det koselig 17.mai frokost med foreldrene mine,søsken,sønnen min og kjæresten min. Etterpå ser vi på 17.mai,før vi forhåpentligvis skal hjem å grille.

Anonymkode: f5919...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til sommersesongen som kommer. Båtturer, camping, og drikke bobler med venner.

Gleder meg til eldstebarnet blir 16 år i mai, og kan begynne å øvelseskjøre.

Gleder meg til å feire mamma sin 70-årsdag der hele slekta treffes ei helg.

Gleder meg til lang sommerferie.

Gleder meg til høstferie i Puerto rico. 

Anonymkode: 6c9aa...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til alt!

Tur med ungene og hunden i skogen i morgen.
Jobben på mandag.
Legge meg i armkroken til mannen i kveld.
Danmark til sommeren.
 

Og masse andre ting.....

Anonymkode: e9292...6bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, selvfølgelig. Jeg velger selv å glede meg til det meste i livet. 

Anonymkode: 08aa0...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til å våkne av meg selv i morgen. Til å spise en sen frokost. Deretter har jeg god tid til husarbeid som jeg gleder meg til å få unnagjort. Så gleder jeg meg til å se min datters fotballkamp. Jeg gleder meg til neste helg for da skal jeg få se datteren min i hennes nye bunad.

Jeg gleder meg til sommer, til sommerferie, til mai med alle de ekstra fridagene, til å feire familiemedlems bursdag, til å treffe venninner, til trening og akkurat nå gleder jeg til å slukke lyset og sovne.

Anonymkode: 34251...663

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser frem til å bli ferdig med det økonomiske oppgjøret etter brudd med mannen i januar. Ser frem til å bli ferdig med konfirmasjonen til dattera mi i Mai (slippe å tenke mer på det, være bekymra for om det blir kluss med det tekniske). Ser frem til å få ungene heim i kveld. 

Anonymkode: e22ac...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser frem til å levere en en fordypningsoppgave og være ferdig med 2 års studier ved siden 100%

Gleder meg til å bruke kvelder og helger på andre ting enn lesing av fag.

Gleder meg til å få bygget en platting ute, for å.kunne spise frokost i sola i sommer.

Anonymkode: af077...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser frem til Erna blir statsminister igjen. En mer kaotisk og mindre kompeteten regjering enn den vi har nå skal man se lenge etter. Skal bli godt å få en god og stabil regjering igjen som sikrer norsk økonomi.

Anonymkode: be281...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg ser frem til Erna blir statsminister igjen. En mer kaotisk og mindre kompeteten regjering enn den vi har nå skal man se lenge etter. Skal bli godt å få en god og stabil regjering igjen som sikrer norsk økonomi.

Anonymkode: be281...5e0

Det blir bra, med Erna som var inhabil i hele perioden hun satt sist. 

Not. 

Selvfølgelig er det litt ubehagelig nå, når Støre må rydde opp etter åtte år med gavepakke og skattekutt til dem som ikke trengte det. Da blir det trangere for alle, i en periode, før det i løpet av noen få år vil jevne seg ut. AP bør derimot ta to viktige grep: Kvitte seg med SP. Skaffe seg en mer karismatisk leder. Støre er en dyktig leder, han, men han mangler litt appell. 

Anonymkode: 8b49c...01f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg ser frem til Erna blir statsminister igjen. En mer kaotisk og mindre kompeteten regjering enn den vi har nå skal man se lenge etter. Skal bli godt å få en god og stabil regjering igjen som sikrer norsk økonomi.

Anonymkode: be281...5e0

Enig. 

Eller gleder jeg meg til jeg blir pensjonist, synd det bare er så altfor lenge til. Er så lei av å jobbe. 

Anonymkode: d3a4d...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Det blir bra, med Erna som var inhabil i hele perioden hun satt sist. 

Not. 

Selvfølgelig er det litt ubehagelig nå, når Støre må rydde opp etter åtte år med gavepakke og skattekutt til dem som ikke trengte det. Da blir det trangere for alle, i en periode, før det i løpet av noen få år vil jevne seg ut. AP bør derimot ta to viktige grep: Kvitte seg med SP. Skaffe seg en mer karismatisk leder. Støre er en dyktig leder, han, men han mangler litt appell. 

Anonymkode: 8b49c...01f

Du har virkelig ikke peiling på hva du prater om. 

Anonymkode: d3a4d...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerferien! Vi har spart i flere år og skal til USA. 

Anonymkode: c82a1...bf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...