Gå til innhold

At kjæresten tar kontakt igjen med gammel gamer «venninne»


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For noen dager siden var vi ute i storsenteret. Der traff vi plutselig på denne venninnen hans. Sist vi så henne var i en nattklubb for ca 2 år siden. Jeg er veldig sikker på at han pleide å crushe på denne venninnen før men at hun derimot friend zonet han. Så han gamet med hun og 2 andre kompiser som er en «gaming gjeng» før. Jeg er ikke så komfortabel at de skal ha mye kontakt igjen bare fordi de traff hverandre igjen, husker i begynnelsen når vi startet å date, så tekstet han  veldig ofte med henne. Vi kunne sitte på sofaen å så hørte jeg pling her og pling der.. og at han ble så skuffet da hun aldri kunne komme på festene hans når vi holdt på..

nå er ikke dette snakk om en venninne han heller hang med før vi traff hverandre eller når vi var sammen. Så jeg er definitivt ikke så komfortabel at han skal begynne å bli «hektet» på henne igjen og henge alene med henne eller treffe henne alene.. (han har bare truffet henne i person 4 ganger) han hadde tydeligvis sendt henne melding at det var kjekt å se henne igjen! Senere den dagen (Ikke noe gale i det tror jeg?) men nå hører jeg plingingen igjen.. 

Jeg mener ikke å være sjalu av meg men jeg får jo ikke noe god magefølelse  av denne «venninnen»

Anonymkode: 0a897...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er nødt til å senke skuldrene 

Du kan ikke detaljstyring hverken kjæresten din eller henne. Heller ikke nekte dem å snakke/game sammen.

Velger han deg er det deg han vil ha, faller han for henne er han ikke en mann du vil ha.

Du kan godt snakke med han, spørre hva slags forhold han har til henne o.l. Men mer enn det får du ikke gjort.

Anonymkode: 7fca7...01e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magefølelsen stemmer som oftest… 

Anonymkode: c1990...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Se henne i person» og «friend zone»

Er du snakking engelsk? 
 

«han har bare møtt henne fysisk fire ganger» heter det på norsk, og «hun så han bare som en venn»

 

😅😅🤣

Anonymkode: 22b2f...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

«Se henne i person» og «friend zone»

Er du snakking engelsk? 
 

«han har bare møtt henne fysisk fire ganger» heter det på norsk, og «hun så han bare som en venn»

 

😅😅🤣

Anonymkode: 22b2f...7be

Ja ok. Men ja engelsk 😭😂

Anonymkode: 0a897...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Du er nødt til å senke skuldrene 

Du kan ikke detaljstyring hverken kjæresten din eller henne. Heller ikke nekte dem å snakke/game sammen.

Velger han deg er det deg han vil ha, faller han for henne er han ikke en mann du vil ha.

Du kan godt snakke med han, spørre hva slags forhold han har til henne o.l. Men mer enn det får du ikke gjort.

Anonymkode: 7fca7...01e

Nei jeg kan ikke nekte. Men skjønner ikke behovet.  

Anonymkode: 0a897...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

«Se henne i person» og «friend zone»

Er du snakking engelsk? 
 

«han har bare møtt henne fysisk fire ganger» heter det på norsk, og «hun så han bare som en venn»

 

😅😅🤣

Anonymkode: 22b2f...7be

De fleste oppegående folk har litt mer utviklet språk, med både fremmedord, låneord og populærord. Sliter du med å forstå engelsk?

Anonymkode: 04093...e6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

For noen dager siden var vi ute i storsenteret. Der traff vi plutselig på denne venninnen hans. Sist vi så henne var i en nattklubb for ca 2 år siden. Jeg er veldig sikker på at han pleide å crushe på denne venninnen før men at hun derimot friend zonet han. Så han gamet med hun og 2 andre kompiser som er en «gaming gjeng» før. Jeg er ikke så komfortabel at de skal ha mye kontakt igjen bare fordi de traff hverandre igjen, husker i begynnelsen når vi startet å date, så tekstet han  veldig ofte med henne. Vi kunne sitte på sofaen å så hørte jeg pling her og pling der.. og at han ble så skuffet da hun aldri kunne komme på festene hans når vi holdt på..

nå er ikke dette snakk om en venninne han heller hang med før vi traff hverandre eller når vi var sammen. Så jeg er definitivt ikke så komfortabel at han skal begynne å bli «hektet» på henne igjen og henge alene med henne eller treffe henne alene.. (han har bare truffet henne i person 4 ganger) han hadde tydeligvis sendt henne melding at det var kjekt å se henne igjen! Senere den dagen (Ikke noe gale i det tror jeg?) men nå hører jeg plingingen igjen.. 

Jeg mener ikke å være sjalu av meg men jeg får jo ikke noe god magefølelse  av denne «venninnen»

Anonymkode: 0a897...b0c

Hvor gammel er du egentlig? 19?!

Anonymkode: 650b8...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

De fleste oppegående folk har litt mer utviklet språk, med både fremmedord, låneord og populærord. Sliter du med å forstå engelsk?

Anonymkode: 04093...e6d

Det er ikke utviklet språk, det er regresjon. 

Anonymkode: 650b8...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

«Se henne i person» og «friend zone»

Er du snakking engelsk? 
 

«han har bare møtt henne fysisk fire ganger» heter det på norsk, og «hun så han bare som en venn»

 

😅😅🤣

Anonymkode: 22b2f...7be

Hi skriver som en tenåring😅

Anonymkode: 650b8...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se for deg at de treffes og han har sin dinglefant dypt inne i henne. Noen kvinner liker faktisk det, tenner på at partneren deres koser med andre kvinner. Kanskje du også hadde likt det? Noe å tenke på.

Anonymkode: af053...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Hvor gammel er du egentlig? 19?!

Anonymkode: 650b8...0b7

Nei, hun er i 25-årene

Anonymkode: 5123d...ed3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

De fleste oppegående folk har litt mer utviklet språk, med både fremmedord, låneord og populærord. Sliter du med å forstå engelsk?

Anonymkode: 04093...e6d

De fleste oppegående folk har såpass godt utviklet språkforståelse at de holder seg til ett språk om gangen. 

Anonymkode: c4768...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Det er ikke utviklet språk, det er regresjon. 

Anonymkode: 650b8...0b7

Haha🤣🤣🙈

Anonymkode: 04093...e6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

De fleste oppegående folk har såpass godt utviklet språkforståelse at de holder seg til ett språk om gangen. 

Anonymkode: c4768...f49

Du vet hvilket år vi lever i eller?

Anonymkode: 04093...e6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

For noen dager siden var vi ute i storsenteret. Der traff vi plutselig på denne venninnen hans. Sist vi så henne var i en nattklubb for ca 2 år siden. Jeg er veldig sikker på at han pleide å crushe på denne venninnen før men at hun derimot friend zonet han. Så han gamet med hun og 2 andre kompiser som er en «gaming gjeng» før. Jeg er ikke så komfortabel at de skal ha mye kontakt igjen bare fordi de traff hverandre igjen, husker i begynnelsen når vi startet å date, så tekstet han  veldig ofte med henne. Vi kunne sitte på sofaen å så hørte jeg pling her og pling der.. og at han ble så skuffet da hun aldri kunne komme på festene hans når vi holdt på..

nå er ikke dette snakk om en venninne han heller hang med før vi traff hverandre eller når vi var sammen. Så jeg er definitivt ikke så komfortabel at han skal begynne å bli «hektet» på henne igjen og henge alene med henne eller treffe henne alene.. (han har bare truffet henne i person 4 ganger) han hadde tydeligvis sendt henne melding at det var kjekt å se henne igjen! Senere den dagen (Ikke noe gale i det tror jeg?) men nå hører jeg plingingen igjen.. 

Jeg mener ikke å være sjalu av meg men jeg får jo ikke noe god magefølelse  av denne «venninnen»

Anonymkode: 0a897...b0c

Her kan det handle om mye. Ikke friendzone noen. Eller det må man jo, men saken er at den som blir friendzonet da vil føle for å hevde seg eller oppnå noe etterhvert. Å bli friendzona er nedverdigende selv om det er helt vanlig og selvsagt nødvendig. Men "ikke gjør det" betyr mer "det kan få ubehagelige konsekvenser"

Og så kan det handle om vedvarende følelser for vedkommende.

Og personlig erfaring : Jeg datet en type i nesten et år. Vi hadde hadde det gøy, vi så filmer og snakket mye om handling. Vi gikk turer og lå på gresset og spiste niste han alltid lagde. Han var helt objektivt en veldig kjekk type som også var pen. Men, det var NULL følelser fra min side selv om vi også hadde sex. 

Akkurat ham kunne ringt og jeg ville stilt opp. Han var en kul type som bare var ryddig, ydmyk og grei. I tillegg er han noe dum, så han ville trengt den hjepen han ba om.

Det er flere grunner, så ikke godt å vite med andre ord.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Du vet hvilket år vi lever i eller?

Anonymkode: 04093...e6d

Ja, det vet jeg veldig godt. Jeg er opptatt av godt språk, uansett hvilket år vi lever i. 

Anonymkode: c4768...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 19.4.2024 den 9.40):

Du er nødt til å senke skuldrene 

Du kan ikke detaljstyring hverken kjæresten din eller henne. Heller ikke nekte dem å snakke/game sammen.

Velger han deg er det deg han vil ha, faller han for henne er han ikke en mann du vil ha.

Du kan godt snakke med han, spørre hva slags forhold han har til henne o.l. Men mer enn det får du ikke gjort.

Anonymkode: 7fca7...01e

👆🏻

Anonymkode: 20255...ca8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...