Gå til innhold

Jeg har mistet lappen - skulle heller ønsket jeg fikk kreft

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Takk for alle støttende svar, jeg er veldig takknemlig. Jeg hadde egentlig regnet med å få mye mer pepper, siden dette jo faktisk er bare min egen feil. Takk ❤️

Rettssak har enda ikke vært, men utfra promillemålingen så vil det bli minst to år, kanskje mer. Er det noen som vet om jeg kan be om å få denne redusert med tanke på situasjonen min, eller er dette en tåpelig tanke? 
Hvor lenge mistet du lappen AB, og hvordan løste du det med jobb og daglige oppgaver…? 

TS

Anonymkode: edea2...8e7

Alle kan snuble, kjære deg, ikke døm deg selv så hardt. Hvis dommen var satt uten hensyn til situasjon eller andre forhold, ville det ikke vært nødvendig med en rettssak. De vurderer fare for gjentakelse. 

Har du søkt hjelp for dette? Eller er hjelpen kun knyttet til det du opplevde? Bruk av rusmiddel for å døyve traumet tenke jeg på. Her kan også, litt avhengig av hvordan vedkommende er, din arbeidsgiver være en stor hjelp. Folk har mer forståelse enn en skulle tro, at du vakler litt etter en slik opplevelse tror jeg de fleste vil forstå. 

Anonymkode: 21ba1...545

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Jeg er obs på at dette blir upopulært, men jeg må bryte inn : Hi har gjort en feil. Alt i så henseende har gått bra. Og så må noen snakke om hva som KUNNE skjedd. 

Det holder ikke at et menneske er fortvilet og lei seg pluss er traumatisert. la oss gjøre det LITT verre da dere!

jesus.

Anonymkode: 475cd...2fa

Ingen mener at hi ikke har gjort en feil, oh flere snakker om hva som kunne skjedd. Jesus. 

Anonymkode: ab7b8...c07

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Jeg er obs på at dette blir upopulært, men jeg må bryte inn : Hi har gjort en feil. Alt i så henseende har gått bra. Og så må noen snakke om hva som KUNNE skjedd. 

Det holder ikke at et menneske er fortvilet og lei seg pluss er traumatisert. la oss gjøre det LITT verre da dere!

jesus.

Anonymkode: 475cd...2fa

Kjøre i ruspåvirket tilstand er så ufattelig lavmål at det kan ikke stå usagt. Ruse seg ihjel er helt lov. Kjøre i rusa tilstand er ikke lov og kan gå utover så mange flere enn seg selv 

Anonymkode: 96f9a...5b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...