Gå til innhold

Overtråkk

Anbefalte innlegg

Jeg tråkket over for ca 3 uker siden. Vondt, så ringte legevakten. Måtte inn og sjekke. Ikke brudd, men det går ikke over. Når jeg går trapper/ulent terreng gjør det ordentlig vondt. Litt hovent, men ikke voldsomt.  Noen med gode tips? 

Anonymkode: ed724...438

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144447107-overtr%C3%A5kk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å unngå for mye trapper og ulent terreng en periode. Kanskje bruke noe som støtter/stabiliserer? Og få en time hos fysio for øvelser.

Svømming er fin trening om du vil trene noe som ikke gjør vondt. Sykling også dersom det ikke gjør vondt for deg

Anonymkode: 87ea1...b13

Annonse

Anonym bruker skrev (På 18.4.2024 den 22.00):

Jeg tråkket over for ca 3 uker siden. Vondt, så ringte legevakten. Måtte inn og sjekke. Ikke brudd, men det går ikke over. Når jeg går trapper/ulent terreng gjør det ordentlig vondt. Litt hovent, men ikke voldsomt.  Noen med gode tips? 

Anonymkode: ed724...438

Jeg hadde det samme. Legen var sikker på at det var brudd i foten, samme med han som tok røntgen. Kan ha vært et lite brudd inni der. Det tok 4 uker pluss noen dag, plutselig var det borte. 

Gi det ett par uker til. 😊🩷

Kan du teipe foten? Gå så lite så mye, ha beinet mye opp. 

Anonymkode: ad51a...275

Anonym bruker skrev (På 20.4.2024 den 2.19):

Jeg hadde det samme. Legen var sikker på at det var brudd i foten, samme med han som tok røntgen. Kan ha vært et lite brudd inni der. Det tok 4 uker pluss noen dag, plutselig var det borte. 

Gi det ett par uker til. 😊🩷

Kan du teipe foten? Gå så lite så mye, ha beinet mye opp. 

Anonymkode: ad51a...275

Ja, jeg prøver å gå mindre og ise ned… Jeg har brudd i foten fra før, som har vokst litt rart, men det pleier ikke være vondt, så vil ikke operere om jeg ikke må.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...