Gå til innhold

Refleksjon om seg selv!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tok opp en samtale mellom meg og en annen. Når jeg hører på dette i ettertid hørte jeg at jeg hadde tendens til å avbryte/snakke i munnen på. Dette er noe jeg må gjøre noe med 😅 Barnet mitt har sagt dette til meg noen ganger, men når jeg hørte dette selv var det virkelig en oppvåkner for meg. Absolutt ikke bevisst, men skal ta meg i dette og bli bevisst mine svakheter. 
 

Har du noe? 

Anonymkode: af04b...a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da håper jeg du fortalte vedkommende at du tok opp samtalen

Anonymkode: c2393...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Da håper jeg du fortalte vedkommende at du tok opp samtalen

Anonymkode: c2393...681

Hvorfor det? Det trenger man ikke. 

Anonymkode: 19069...cd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Jeg tok opp en samtale mellom meg og en annen. Når jeg hører på dette i ettertid hørte jeg at jeg hadde tendens til å avbryte/snakke i munnen på. Dette er noe jeg må gjøre noe med 😅 Barnet mitt har sagt dette til meg noen ganger, men når jeg hørte dette selv var det virkelig en oppvåkner for meg. Absolutt ikke bevisst, men skal ta meg i dette og bli bevisst mine svakheter. 
 

Har du noe? 

Anonymkode: af04b...a1f

Du er enten en dårlig lytter på generell basis, eller du blir fort distrahert. Det er akkurat som når man skriver noe her inne, for du kan skrive at du vant millioner i Lotto, og alt du skriver etter det blir ignorert. Folk skulle bare visst hvor mye de forteller om seg selv ved å avsløre hva de egentlig får med seg. Noen har ekstremt selektiv hørsel / syn. Så siden du tok opp samtalen, så kan du sikkert gå litt videre i selvransakelsen. Du har ihvertfall en veldig typisk feil.. ( men hør på datteren din i det minste ) 

Det er noe med å høre sin egen stemme, og hadde folk lest høyt alt de skriver så ville de fått seg en aha-opplevelse de også.

En av mine feil er at jeg ler på feil steder. Og også av feil ting iblant.

Anonymkode: 96fbf...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme refleksjon som deg. Har det med å avbryte. Men har blitt flinkere til å la folk prate ferdig. 

Anonymkode: 5a8b6...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 16.4.2024 den 20.43):

Jeg har samme refleksjon som deg. Har det med å avbryte. Men har blitt flinkere til å la folk prate ferdig. 

Anonymkode: 5a8b6...c57

Så bra å høre. Håper jeg og kan bli bedre på det. 

Anonymkode: af04b...a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (På 16.4.2024 den 17.13):

Jeg tok opp en samtale mellom meg og en annen. Når jeg hører på dette i ettertid hørte jeg at jeg hadde tendens til å avbryte/snakke i munnen på. Dette er noe jeg må gjøre noe med 😅 Barnet mitt har sagt dette til meg noen ganger, men når jeg hørte dette selv var det virkelig en oppvåkner for meg. Absolutt ikke bevisst, men skal ta meg i dette og bli bevisst mine svakheter. 
 

Har du noe? 

Anonymkode: af04b...a1f

Så flott! Flere burde gjøre dette. 

Anonymkode: 5959f...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...