Gå til innhold

Hva gjør du med grått hår?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ingenting lengre. Synes selv jeg har en fin gråfarge. Metallisk grå. Fått litt store partier i luggen og ellers så blir det naturlige striper. Litt jobb å få jevnet det ut med tuppene men nå tar jeg bare litt glossing innimellom. 

Anonymkode: d87b1...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fant mitt første grå hår da jeg var 32. Da gjorde jeg ikke så mye med det. Har litt flere grå nå, er 40. Synes egentlig det er fint når man begynner å bli grå, men foreløpig har jeg for få grå hår til at jeg synes det er pent å la det vokse ut. Det er liksom bare et her og et der, så foreløpig farger jeg tre-fire ganger i året. Gleder meg til jeg har såpass mange og jevnt fordelte grå hår at jeg kan slutte å farge.

Anonymkode: 49972...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har farget det, men nå skal jeg la det forbli grått så nå er det bare litt farge ytterst i tuppene. Har kort hår og klipte meg så kort jeg kan for litt siden. 
 

Har hatt grått hår siden jeg var 18, men det har vært så kjedelig grått at jeg har hatt mye rare farger i det. Har vel hatt mange ulike frisyrer også. Nå ser det endelig ut som det er litt mer ok grått, så nå skal jeg la det gro litt ut og se. 

Anonymkode: af7a9...183

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Striper hos frisøren 3-4 ganger i året + farger hjemme mellom slagene. 

Anonymkode: e6303...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lot det bli grått for noen år siden. Jeg orker ikke farge annenhver uke for å holde ettervekst i sjakk. 

Anonymkode: d2308...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg farger det, men fargen slipper så lett av på de grå ☹️. Bruker litt hårmaskara her og der. Noen her som har funnet en hårfarge som faktisk sitter fast på grå hår??

Anonymkode: d4476...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Jeg farger det, men fargen slipper så lett av på de grå ☹️. Bruker litt hårmaskara her og der. Noen her som har funnet en hårfarge som faktisk sitter fast på grå hår??

Anonymkode: d4476...452

Jeg bruker de mørke fargene i dette merket, og det sitter godt fast på det grå jeg har.

https://meny.no/varer/personlige-artikler/harpleie/harfarge/nutrisse-4-3-3600542130745

Anonymkode: 2d826...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Jeg farger det, men fargen slipper så lett av på de grå ☹️. Bruker litt hårmaskara her og der. Noen her som har funnet en hårfarge som faktisk sitter fast på grå hår??

Anonymkode: d4476...452

Jeg lar fargen være i 10 min ekstra. Har fått tipset av en venninne som er frisør. 

Så bruker jeg denne å etterveksten for å kunne farge hvert 3.-4. uke i stedet hvert 2.

https://www.blivakker.no/product/3130520?utm_campaign=pmax-all-products-google&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwiYOxBhC5ARIsAIvdH50vYuB83fuPI_MAyWpfYSbQaW9X4BFtzDCRXiIYCiMisqgly0MhO7IaAiMeEALw_wcB

Anonymkode: afb74...309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 18.4.2024 den 19.22):

Jeg lar fargen være i 10 min ekstra. Har fått tipset av en venninne som er frisør. 

Så bruker jeg denne å etterveksten for å kunne farge hvert 3.-4. uke i stedet hvert 2.

https://www.blivakker.no/product/3130520?utm_campaign=pmax-all-products-google&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwiYOxBhC5ARIsAIvdH50vYuB83fuPI_MAyWpfYSbQaW9X4BFtzDCRXiIYCiMisqgly0MhO7IaAiMeEALw_wcB

Anonymkode: afb74...309

Takk for tips 🤗

Anonymkode: d4476...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...