Gå til innhold

Flere som er beskymret for det som skjer i Israel og Iran nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Begge land skal visst nok ha atomvåpen. Jeg følger med på nyhetene så godt jeg kan om det som skjer nå, men synes det er så lite og dårlig informasjon. Jeg tenker hva hvis dette blir større krig og atomvåpen involveres... Flere som følger med på det som skjer?

Anonymkode: 2e185...35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er virkelig skummelt, men vi må fortsette å leve! 

Anonymkode: 5e621...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har senkende skuldre, men tror 3 verdenskrig er i gang..

Lite vi kan gjøre..

Anonymkode: de239...143

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det. Men her sitter vi, uten råderett over noe av det som skjer. Tenker en bare må leve i nuet, ta det som kommer når det kommer. 

Anonymkode: 081f8...0c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ja, det er virkelig skummelt, men vi må fortsette å leve! 

Anonymkode: 5e621...4c4

Uansett er jeg ikke beskymret. Men bekymret vil jeg tro mange er. 

Anonymkode: 5e621...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi blitt fortalt og blitt advart siden høsten-22 om at vi kommer til å bli dratt inn i krig i Europa også om ikke så fjern fremtid. Alle må ha fått med seg det vel?  Så akkurat nå kan vi heller tenke på dem som bor i Iran, Israel og på Gaza. Det er ikke derfra trusselen/krigen mot oss kommer.

Anonymkode: 9a3e8...e5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg syns det er mye skummelt i verden nå, og jeg er til vanlig helt avslappet mtp at vi bor i trygge Norge. 
 

Men med Russland på krigsstien, trykkokeren Midtøsten og gal mann ved makten i USA uansett hvordan valget går så er jeg bekymret n

Anonymkode: 2d10b...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette kommer til å bli tungt for en del i Norge, for hvilket land skal de nå støtte? I går gikk jo all støtte til Gaza, men nå vil jo de være på samme side som Iran mot Israel? Forsåvidt, de som ønsker å utrydde jøder vil nok heie på den lille gale mannen i Iran som torturer uskyldige kvinner og barn for moro skyld. 

Nei jeg er fortsatt mer bekymret for Russland og oppkjøp Kina gjør. 

Anonymkode: ed288...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er jo det.

Men jeg ser ingen grunn til å bli helt opphengt i det, vi får ikke gjort noe som helst med der uansett.

Jeg ser nyheter som vanlig og tar det som det kommer. Hjelper ingen å bruke masse negativ energi på hvisomatte og dersomatte.

Anonymkode: bfab1...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...