Gå til innhold

Kjøpe gave til venn når bursdagen blir hos meg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ville dere kjøpt noe lite oppmerksomhet til bursdagsbarnet som skal ha bursdagsfeiring hos dere eller holder det med at de får «låne» stuen våres til deres bursdagsfest? 
min andre venninne mente det var rart å kjøpe gave til denne venninnen da hun ser det at hun får ha bursdagsfest hos oss (meg samboer) som en gave. 

Ps holder det med å pynte noen få ballonger og chips på bordet :) ? Har ikke akkurat så lyst til å styre med mat/kake og masse haug med pynt (dyrt). Synes stress nok med å rydde og vaske

Anonymkode: 74513...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt gir du gave. Og hun står vel for mat/snacks når det er hennes feiring? 

Anonymkode: e2c8f...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du enda ikke ferdig med denne bursdagen?? Selvsagt gir du en gave! 

Pynte: Ryddig og rent, pådekket og med nok servise og bestikk til alle. Ballonger er bra, mat og drikke må da hun som skal ha selskap stå for. Det holder i bøtter og spann at dere holder hus og dekketøy. 

Anonymkode: 2d0dc...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke denne bursdagen ferdig snart? Hvor mange innlegg kan man lage om en enkelt bursdag 😆

Anonymkode: 85941...19c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kjøper man gave når en venn skal ha selskap.

Selvsagt står bursdagsbarnet for mat, snacks og pynt, uansett hvor feiringen holdes.

Anonymkode: e405e...249

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Er ikke denne bursdagen ferdig snart? Hvor mange innlegg kan man lage om en enkelt bursdag 😆

Anonymkode: 85941...19c

😂🤣 Ja enig 

Anonymkode: 2f241...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at man har gave til den som har bursdag.

I tillegg tenker jeg at man snakker sammen. Man avtaler når den som skal ha selskapet kommer. Om hun trenger noe hjelp til å ordne til; enten det er mat eller det er pynt. Kanskje har hun laget noe mat hjemme som hun ønsker å varme hos dere? Kanskje skal hun ha snacks og det passer bedre å komme innom med dette dagen før? Kanskje trenger hun hjelp til å blåse opp noen ballonger og dekke bordet? Kanskje ønsker hun å komme dagen før for å pynte, men at dette ikke passer for dere. Da må hun finne en annen løsning på pyntingen. Hvem som skal gjøre hva og når, er noe man snakker om på forhånd og  så avtaler man noe begge kan være fornøyd med. 

Anonymkode: ce200...d8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du stiller med ryddig kåk og gave. Hun fikser mat, snacks og pynt.

Anonymkode: 11121...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, du får mulighet til å pynte og lage mat til selskap, så da hadde jeg tilbudt meg det som bursdagsgave. Hvis det blir for dyrt, så må jo hun bidra med penger selvfølgelig. Det er lite som er mer morsomt enn å forberede fest/ selskap med pynt og mat! 

Anonymkode: 7eafc...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal da vel ikke sørge for snacks i hennes bursdag?? Holder vel i lange baner at du låner bort hus og hjem 

Anonymkode: dc867...868

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Du skal da vel ikke sørge for snacks i hennes bursdag?? Holder vel i lange baner at du låner bort hus og hjem 

Anonymkode: dc867...868

Snacks mener jeg mer en pakke  chips/nøtter jeg har liggende i skapet fra før, Ikke noe stort. Ellers blir det bare hus. Er jo ikke gira på å bruke egne peng på andres bursdagsfeiring hehe

Anonymkode: 74513...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er denne bursdagen? Nå har du mast om dette i månedsvis, har du ennå ikke fortalt henne at hun selv må ordne til sitt eget selskap?

Anonymkode: 80306...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...