Gå til innhold

Under en diskusjon hvor jeg påpekte at jeg ikke var enig i det min manm mente så kalte


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han meg jævla drittkjerring.

Det var akkurat som alle følelsene mine for han forsvant. Jeg vil virkelig ikke akseptere denne formen for måte og snakke til meg på. Jeg tror ikke dette kan tilgis. Har dere opplevd dette? 

Anonymkode: a872c...089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva har du gjort da? Hva har du selv sagt?

Anonymkode: 6cc7a...492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hva har du gjort da? Hva har du selv sagt?

Anonymkode: 6cc7a...492

Jeg har sagt at jeg ikke var enig i at vi skulle prioritere pengene våre på den måten, at jeg synes at vi skulle gjøre det på en annen måte. Det er jo vanlig at hvis man har to synspunkter så sier man hver sitt synspunkt.  jeg gikk ikke til noe personangrep, jeg pleier ikke å kalle folk stygge ting under en diskusjon. 

Anonymkode: a872c...089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har sagt at jeg ikke var enig i at vi skulle prioritere pengene våre på den måten, at jeg synes at vi skulle gjøre det på en annen måte. Det er jo vanlig at hvis man har to synspunkter så sier man hver sitt synspunkt.  jeg gikk ikke til noe personangrep, jeg pleier ikke å kalle folk stygge ting under en diskusjon. 

Anonymkode: a872c...089

Jeg har en fornemmelse av at det ligger mer under her. Men uansett så har du mistet følelsene for han. Nå er det ikke annet å gjøre enn å ta ut skilsmisse og få i stand et samarbeid om barna.

Anonymkode: 6cc7a...492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir ikke så enkelt å si noe om før man ser på hva som skjer under kommunikasjon. Det handler langt fra kun om det verbale, for det handler også om blikk, tonefall og kroppssråk. Jeg reagerer litt på at du "påpeker" uenighet. Det virker umiddelbart noe nedlatende. Jeg syns ikke at det er det beste valg av ord han brukte, men jeg har problemer med å skjønne at det kommer uprovosert.

Anonymkode: b5dab...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som ikke kan diskutere uten å kalle deg stygge ting, han er både umoden og respektløs. 

Hva jeg hadde gjort, hadde nok vært avhengig av hvordan han selv tenkte om det han hadde sagt. 

Hvis han tenker at han er i sin fulle rett til å slenge dritt til deg hvis dere er uenige, da er han ikke mye å spare på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

the amazing spidermamma skrev (56 minutter siden):

En mann som ikke kan diskutere uten å kalle deg stygge ting, han er både umoden og respektløs. 

Hva jeg hadde gjort, hadde nok vært avhengig av hvordan han selv tenkte om det han hadde sagt. 

Hvis han tenker at han er i sin fulle rett til å slenge dritt til deg hvis dere er uenige, da er han ikke mye å spare på. 

Enig! 

Anonymkode: e2411...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn holdt min mann også på. Han er autist og vi er ikke sammen mer

Anonymkode: 4f6c3...4c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg har en fornemmelse av at det ligger mer under her. Men uansett så har du mistet følelsene for han. Nå er det ikke annet å gjøre enn å ta ut skilsmisse og få i stand et samarbeid om barna.

Anonymkode: 6cc7a...492

«En fornemmelse»… 😆

Anonymkode: 6409e...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...