Gå til innhold

Føler at det eneste som betyr noe for meg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jeg er der nå. Jeg har blitt 45 og takler det veldig dårlig. Føler at jeg bærer alderen dårlig. Opplever at jeg er «usynlig» nå.
 

Tidligere har jeg alltid fått mye oppmerksomhet. Det verste er opplevelsen av å måtte presentere meg når jeg møter folk jeg ikke har sett på mange år. Jeg har jo ikke noe problem med å kjenne igjen dem.. 

Det blir ikke bedre av at jeg ikke aner hvordan jeg ser ut. Dette tas jo opp i en annen tråd om speil vs bilder. Jeg ser helt grei ut i speilet - til og med fin noen ganger. På bilder ser jeg helt jævlig ut rett og slett. 

Som en konsekvens av all usikkerheten og følelsene rundt dette så dro jeg for eksempel ikke på en fest hvor jeg skulle møte en som jeg ikke har sett på 10 år. Jeg hadde gledet meg veldig, men når dagen kom så feiget jeg ut. Var livredd for at han ikke skulle kjenne meg igjen. Det er jo en relasjon som tidligere har vært romantisk, så det var jo derfor jeg var ekstra nervøs for å møtes

Ja. Dette er sikkert helt koko. Likevel tror jeg ikke jeg og du er alene om slike følelser. Men du er jo sikkert mye yngre, så du kan begynne å jobbe med verdiene dine allerede nå. Jeg jobber med det nå, men jeg var veldig dårlig forberedt. Og alle rundt meg er jo tilsynelatende så avslappet med alderen og omfavner den med en trygghet som jeg ikke har. 

Anonymkode: cc465...8e5

Tusen takk for at du deler ❤️ Du er tøff som tørr å si det sikkert mange faktisk føler. 

Syns det var dumt at du droppet festen, men forstår deg ❤️

Anonymkode: cf47b...249

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Skal du slenge ut av deg påstander, så kan du i det minste ikke være så feig.

Anonymkode: 4aec0...1ad

?

Anonymkode: 1a960...4ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 25, var jeg en 7 av 10 for alderen. Har virkelig vokst meg vakrere, nå er jeg en 9 av 10 for alderen som 45-åring. Pluss at jeg er mye smartere, morsommere og snillere. Jeg ser bare oppside med å bli eldre. Så lenge man trener ganske mye. Ellers går det på ræva.

Anonymkode: 4acc3...39a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...