Gå til innhold

Beslutningvegring


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dere som har beslutningsvegring. Hvordan kan dere trygges slik at dere tar beslutninger? 

Jeg har havnet i en situasjon der alle må være enig før vi går videre. En i gruppen har beslutningsvegring. Hen vurdere forslaget i ukesvis og når man håper at det endelig skal komme en beslutning så sender hen et endringsforslag. Så blir dette godtatt av oss andre, men så må hen se på det igjen. Og sender så ut et nytt endringsforslag. Dette godtar/eller ikke godtar resten. Så skal alle ta beslutning igjen og igjen sender denne ut et forslag om ny endring osv. Etter hvert har det blitt så mange så endringsforslag at ingen tror det er annet enn trenering av beslutning.

Hvordan kan vi trygge denne ene slik at den klarer å ta en beslutning?

Anonymkode: f2b02...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere kan faktisk bare si at beslutningen som først blir tatt må stå. Det er ikke verre enn det. 

Anonymkode: ba385...29c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Dere kan faktisk bare si at beslutningen som først blir tatt må stå. Det er ikke verre enn det. 

Anonymkode: ba385...29c

Problemet er at alle må fysisk bekrefte/Skrive under.

Anonymkode: f2b02...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Problemet er at alle må fysisk bekrefte/Skrive under.

Anonymkode: f2b02...592

Det er vel tidsfrist. Når han har skrevet under, så er det ingen mulighet til å revurdere. Kan ikke se at det er annen måte å gjøre det på.

Anonymkode: ba385...29c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flertallet bestemmer, ferdig snakka.

Man kan ikke alltid dille sånn.

Jeg klarer aldri bestemme meg for noe som helst, men når andre har bestemt føyer jeg meg greit.

Anonymkode: 3e5b0...2da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...