Gå til innhold

Jeg huser den gangen ministerne ble valgt ut når regjerningen ble satt og man visste hvem som hadde jobben i 4 år....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om det var like mye snusk den gangen. Har skjellettene i skapet bare kommet mer frem?

Det er jammen ikke godt å vite hvem som har de forskjellige ministerpostene nå om dagen ihvertfall, de byttes jo ut i hytt og pine etter at allverdens brudd på lover og regler.

Enda en juksemaker altså...

Anonymkode: efb64...470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har inntrykk av at det er kvinnene som står for alle intrigene og overtrampene. Det var sikkert bedre før da det bare var menn og ingen kvinner i regjering. Menn er lojale overfor prinsipper og idéer i mens kvinner er lojale overfor personer.

Anonymkode: 12fc0...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok snusk tidligere også, men nå begynner det å ligne en komedie. Det er heller ikke tilfelle at kvinner står for de fleste skandalene, men de vekker tydeligvis mer oppsikt siden noen åpenbart forventer mer av hunkjønn. 

Anonymkode: c67b4...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike ting kom nok ikke frem tidligere, og mye ble nok også dekket over. Nå er plagiatkontroll enklere, og sosiale medier gjør at mediene ikke er like lette å kontrollere.
Generelt må jeg si at jeg er utrolig skuffet over politikerne. Dette skal liksom være de beste blant oss. De vi har valgt ut for å representere oss, og for å kjempe våre saker. 

Anonymkode: 76551...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Jeg har inntrykk av at det er kvinnene som står for alle intrigene og overtrampene. Det var sikkert bedre før da det bare var menn og ingen kvinner i regjering. Menn er lojale overfor prinsipper og idéer i mens kvinner er lojale overfor personer.

Anonymkode: 12fc0...d03

Trond Giske, Bjørnar Moxnes, Anders Anundsen, Ulf Leirstein, Odd Roger Enoksen, Ola Borten Moe, Kjell Ingolf Ropstad - dette er de jeg kommer på umiddelbart. Så det er vel neppe BARE kvinner som skaper intriger og begår overtramp. 

Anonymkode: ac4df...bde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Trond Giske, Bjørnar Moxnes, Anders Anundsen, Ulf Leirstein, Odd Roger Enoksen, Ola Borten Moe, Kjell Ingolf Ropstad - dette er de jeg kommer på umiddelbart. Så det er vel neppe BARE kvinner som skaper intriger og begår overtramp. 

Anonymkode: ac4df...bde

Og Bård Hoksrud, Per Sandberg, Audun Lysebakken.

Anonymkode: b2751...3d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Og Bård Hoksrud, Per Sandberg, Audun Lysebakken.

Anonymkode: b2751...3d7

Søviknes

Anonymkode: 0dc80...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Søviknes

Anonymkode: 0dc80...688

Å herregud… ham hadde jeg nesten fortrengt 😱

Anonymkode: ed767...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok mye snusk før også, men det var lettere å skjule. Når det er sagt.., mister jeg helt troen på folk av det her. Politikerforakt er fornavnet. De som må gå er en sak. Jeg synes det aller aller verste er at Erna Solberg fremdeles er statsministerkandidat for Norges største parti. Etter alt det som er kommet frem. Det sier bare alt om hvilken slett moral det er.

Anonymkode: 6938d...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Det var nok mye snusk før også, men det var lettere å skjule. Når det er sagt.., mister jeg helt troen på folk av det her. Politikerforakt er fornavnet. De som må gå er en sak. Jeg synes det aller aller verste er at Erna Solberg fremdeles er statsministerkandidat for Norges største parti. Etter alt det som er kommet frem. Det sier bare alt om hvilken slett moral det er.

Anonymkode: 6938d...394

Høyre har vel ikke noe alternativ, hvem skal ta over etter Erna liksom...

Fordelen med all dritten som har blitt dratt frem siste årene er at unge mennesker som ønsker å gå inn i politikken holder sin sti ren. Man kan ikke styre landet med skjeletter i skapet!

Håper virkelig neste generasjon politikere klarer gjøre det bedre enn mange av de som styrer i dag.

Anonymkode: efb64...470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Høyre har vel ikke noe alternativ, hvem skal ta over etter Erna liksom...

Fordelen med all dritten som har blitt dratt frem siste årene er at unge mennesker som ønsker å gå inn i politikken holder sin sti ren. Man kan ikke styre landet med skjeletter i skapet!

Håper virkelig neste generasjon politikere klarer gjøre det bedre enn mange av de som styrer i dag.

Anonymkode: efb64...470

Ine Marie Eriksen Søreide, antar jeg? (Eller har hun også rotet seg inn i noe snusk uten at jeg har fått det med meg?)

Anonymkode: 9a82f...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Høyre har vel ikke noe alternativ, hvem skal ta over etter Erna liksom...

Fordelen med all dritten som har blitt dratt frem siste årene er at unge mennesker som ønsker å gå inn i politikken holder sin sti ren. Man kan ikke styre landet med skjeletter i skapet!

Håper virkelig neste generasjon politikere klarer gjøre det bedre enn mange av de som styrer i dag.

Anonymkode: efb64...470

Ine Eriksen Søreide. 

Jeg stemmer den veien ved valg, men Erna som statsminister blir uaktuelt å stemme for, jeg er usikker så lenge det er status. For min del er det uforenelige overtramp at mannen veddet mot norsk økonomi samtidig som Erna i sin rolle skulle lose det norske næringslivet gjennom en pandemi med inngripende tiltak som berørte mange hardt økonomisk. 

Anonymkode: 9cfe5...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...