Gå til innhold

Når man sitter helt forann i ett SAS fly, er det da bord til kaffe/vin da?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I-landsproblem spørsmål.. Men kan velge sete på flyet uten ekstra kostnad. Har lyst i sitte helt forann da det virker digg. Men, har man da bord man kan sette fra seg kaffen eller evt vin på? 

Anonymkode: df2f6...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Det er sånne bord som foldes ned i armlenet.
 

Vær obs på at det ikke er lov å ha håndveske el.l på gulvet på disse plassene. Alt av håndbagasje må oppbevares bagasjerommene oppunder taket hele tiden. 

Anonymkode: 4c41b...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ja. Det er sånne bord som foldes ned i armlenet.
 

Vær obs på at det ikke er lov å ha håndveske el.l på gulvet på disse plassene. Alt av håndbagasje må oppbevares bagasjerommene oppunder taket hele tiden. 

Anonymkode: 4c41b...b61

Takk for info :)

 

Anonymkode: df2f6...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det gjør at man ikke kan armlenet opp, så det kan fort føles klaustrofobisk 🙈

Anonymkode: 80d5f...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det da på resten av setene også...

Anonymkode: 706a4...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Det er det da på resten av setene også...

Anonymkode: 706a4...37d

Ja, for de er i sete foran. Ikke så rart HI lurer når det ikke er noe sete foran seg på fremste rad, da

Anonymkode: 80d5f...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor vil du sitte helt foran? Syns ikke det var noe særlig jeg. VI fikk disse plassene da vi var på bryllupsreise.

Anonymkode: 9ad69...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre det er separat business eller 1.klasse område med egen inngang, slik det kan være i store fly, så er fordelene:

Du kommer fort ut, du får servering først, ingen som legger ned sete foran deg, roligere. Ulempen er at du ikke kan oppbevare håndbagasje foran deg og det er nært toalettene. 

 

Anonymkode: 6dd3b...85c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiser en del i jobben innenlands med fleksible billetter og SAS Plus, kanskje det du skal? 

Da får du også fast track, tilgang til loungen hvis du flyr fra Gardermoen og man får gå ombord litt tidligere, som gjør det lettere å få plass til håndbagasje. 

Jeg liker å velge sete ved midtgangen, da jeg ikke liker å vekke andre hvis jeg må på do pluss at jeg kommer litt fortere ut. Ja, ikke mye tid å spare, men da vil jeg fortest mulig hjem til familien 😀

God tur! 

Anonymkode: 6dd3b...85c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Med mindre det er separat business eller 1.klasse område med egen inngang, slik det kan være i store fly, så er fordelene:

Du kommer fort ut, du får servering først, ingen som legger ned sete foran deg, roligere. Ulempen er at du ikke kan oppbevare håndbagasje foran deg og det er nært toalettene. 

 

Anonymkode: 6dd3b...85c

Dette her. Forrige gang vi fløy satt vi der og hadde køen til toalettene i fanget hele turen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...