Gå til innhold

Inspirert. Hvor mange har du ligget med? Jeg har ligget med 20.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Er det? Så når 16-åringen som har ligget med 30 stk blir 50, ikke har ligget med flere, så er det plutselig noe annet for da er hun 50 i stedet for 30? Fortell logikken?

Anonymkode: 7c653...fc5

I stedet for 16 mente jeg seffern!

Anonymkode: 7c653...fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 100% komfortabel med antallet jeg har ligget med. Har vært seksuelt aktiv i 28 år, så det blir ca. en partner i året. Jeg hadde glatt ligget med flere, hadde det ikke vært for lange monogame forhold. Ser ingen grunn til å la være når jeg og evt. partner har lyst, og er frie og franke. Det er kvinnefiendtlig å slutshame andre. Hadde det ikke vært meningen at vi skulle nyte sex, så hadde det ikke vært så godt😉

Anonymkode: 26de0...315

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Er det? Så når 16-åringen som har ligget med 30 stk blir 50, ikke har ligget med flere, så er det plutselig noe annet for da er hun 50 i stedet for 30? Fortell logikken?

Anonymkode: 7c653...fc5

Fortell meg grunnen til at du er vrang med vilje?

Anonymkode: aa65c...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Fortell meg grunnen til at du er vrang med vilje?

Anonymkode: aa65c...ce6

Fordi tall bare er tall. Tall sier ingenting, være seg vi snakker om noen som er 16, 30 eller 50 år gammel. Hva er grunnen til at du er så dømmende?

Anonymkode: 7c653...fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Fordi tall bare er tall. Tall sier ingenting, være seg vi snakker om noen som er 16, 30 eller 50 år gammel. Hva er grunnen til at du er så dømmende?

Anonymkode: 7c653...fc5

Klart jeg dømmer en 16 åring som har pult rundt i den alderen. Når jeg sier 50 år og 20 stk så innebærer jo det selvsagt at det er spredt over tid og ikke noe som har skjedd før fylte 17

Anonymkode: aa65c...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Klart jeg dømmer

Men hvorfor?

Anonymkode: 7c653...fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Men hvorfor?

Anonymkode: 7c653...fc5

Fordi JEG syns det vitner om elendig selvrespekt, og tenker automatisk at 16åringen har issues som velger å ligge med så mange i så ung alder. Det er ikke modenhet nok der til å ta slike valg og ofte er de valgene basert på helt andre ting enn når man er voksen og reflektert. Det er MIN mening og ikke noe jeg gidder å bruke resten av dagen på å diskutere med deg så da håper jeg du respekterer det og lar resten av spørsmålene ligge 

Anonymkode: aa65c...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Fordi JEG syns det vitner om elendig selvrespekt, og tenker automatisk at 16åringen har issues som velger å ligge med så mange i så ung alder. Det er ikke modenhet nok der til å ta slike valg og ofte er de valgene basert på helt andre ting enn når man er voksen og reflektert. Det er MIN mening og ikke noe jeg gidder å bruke resten av dagen på å diskutere med deg så da håper jeg du respekterer det og lar resten av spørsmålene ligge 

Anonymkode: aa65c...ce6

Det vitner om elendig respekt for andre å legge seg opp i hvem som har gjort hva på soverommene sine. Voksen og reflektert? Er det det man er når man dømmer andre for et tilfeldig tall altså?

Anonymkode: 7c653...fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Ca 150 stk 😁

Anonymkode: 4fdbe...52e

🤮

Anonymkode: 260d7...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

🤮

Anonymkode: 260d7...df3

Jøss ja, får høre med reptilen om han kan rense ut noen av de👍

Anonymkode: 3083b...b5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Fordi JEG syns det vitner om elendig selvrespekt, og tenker automatisk at 16åringen har issues som velger å ligge med så mange i så ung alder. Det er ikke modenhet nok der til å ta slike valg og ofte er de valgene basert på helt andre ting enn når man er voksen og reflektert. Det er MIN mening og ikke noe jeg gidder å bruke resten av dagen på å diskutere med deg så da håper jeg du respekterer det og lar resten av spørsmålene ligge 

Anonymkode: aa65c...ce6

Jeg forstår deg. Og er helt enig med deg! 

Anonymkode: 20f33...6fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1, mannen min. Vært sammen i over 30 år🥰

Anonymkode: e606f...249

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Fordi JEG syns det vitner om elendig selvrespekt, og tenker automatisk at 16åringen har issues som velger å ligge med så mange i så ung alder. Det er ikke modenhet nok der til å ta slike valg og ofte er de valgene basert på helt andre ting enn når man er voksen og reflektert. Det er MIN mening og ikke noe jeg gidder å bruke resten av dagen på å diskutere med deg så da håper jeg du respekterer det og lar resten av spørsmålene ligge 

Anonymkode: aa65c...ce6

Jeg kommer aldri til å forstå enkeltes kobling mellom kvinners selvrespekt og antall sexpartnere. Hvorfor har ikke menns selvrespekt noe med antall sexpartnere å gjøre? 

Anonymkode: 982cc...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 stk. 1 stk jeg helst ville kastrert nå som voksen. 33 år var han, jeg var 16 år.. Ekleste og vemmeligste personen. Det var på et vis frivillig, på et annet vis ganske feil og mørkt. Flaks jeg var en sterk og til slutt tenkte rasjonelt. 
 

Anonymkode: 00862...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3

Er 45 og lever i et ekteskap uten sex, så angrer faktisk på at jeg ikke lå med flere. Har liksom ikke fått noe sørlig ut av den delen av livet

Anonymkode: 36b5c...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umulig å huske men angrer ikke på noen av de😁

Anonymkode: a2757...9a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 11.4.2024 den 7.47):

Inspirert av hva? Deg selv? 

Var på hyttetur i februar og da ble det ett tema for første gang på en evighet. Jeg har hatt sex med 36 stk, ikke inkludert jenter

Anonymkode: aa65c...ce6

Er det ikke sex hvis du ligger med jenter?

Anonymkode: d771c...9f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...