Gå til innhold

Hva f**** feiler det meg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For 3 år siden hadde jeg et stygt fall som ga meg et brudd i ryggen.
Da begynt helvete.

Jeg har konstant vondt i hele ryggen og bekkenet.
Fått migrene, i hovedsak aure så jeg går rundt å føler jeg har bomull i hodet, men også hodepine.
Vondt i beina, og armene, noen dager er den nesten umulig å helle av vannet fra pasta/poteter når jeg lager middag på grunn av smerter.
Er utmattet hele tiden, men klarer ikke å sove ordentlig.

Legene finner ikke noe galt..

Orker snart ikke mer!!

Hva f*** er det som er galt meg meg?

(Nei, jeg regner ikke med at dere vet, men trenger å få ut frustrasjonen et sted)
 

Anonymkode: 069db...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Be om å bli henvist for mer utredning. Har du helseforsikring gjennom jobb, bruk den. 

Høres tøft ut! 

Anonymkode: 761e6...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, hørtes frustrerende ut. Håper de finner ut av noe mer og kan hjelpe deg ❤️

Anonymkode: b6b48...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å gå til kiropraktor eller manuellterapeut?

En kiropraktor har gjerne gått på skole i 4-6 år, og en manuellterapeut er en fysioterapeut med 2 års etterutdanning, så dette er folk som virkelig kan skjellett og muslker, på en helt annen måte enn allmennleger.

Det er jo tydelig at bruddet har ødelagt noe av samspillet i kroppen din. Det er et eller annet som klemmer, er feilstilt e.l. så du får alle disse plagene. Har du tatt MR?

Jeg ville bestilt time hos en som er spesialist på muskel og skjellett, og sett hva de kunne finne. 

Jeg har en naprapat jeg er superfornøyd med også, han har 3-4 års utdanning som naprapat fra Sverige og 2 års etterutdanning fra USA, han har en helt annen kompetanse på dette enn allmennlegen.

Anonymkode: 7e6bd...906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...