Gå til innhold

Stinker i barnehage gangen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vurderer og kjøpe noe de kan ha i barnehagen gangen. Føler meg litt dramatisk men det stinker noen ganger så fælt når man går inn i garderoben og det verste er jo at doen er rett med gaderoben så kommer utrolig med bæsje lukt over hele gangen og gaderoben, ingen åpning av vindu eller noe. 
Så man rett og slett brekker seg når man går inn. Er det slikt hos dere og?

Anonymkode: e520a...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva har du tenkt at de skal ha i barmehagegangen da?

Anonymkode: be0c9...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du snakket med de ansatte om det?

Om de ikke har vindu på badet bør det investeres i en skikkelig vifte. Det har skjedd mye på den fronten siste tiåret.

Om stanken kommer fra bleier finnes det kanskje en løsning på det også.

Anonymkode: bac24...36f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE kjøp noe lukt de kan ha ihvertfall, da kan flere små lide. Både eksem og allergi kan bli utløst av duft og disse små klarer ikke å siifra om at dette kan være ett problem. 
 

Jeg har tydeligvis begynt å reagere på parfyme i alder av 42. Aldri reagert på det før, men så begynte to nye på jobb som begge brukte sterk perfyme. Vondt i hodet har jeg støtt og stadig, men nå begynte en rar murring å komme. Tanken slo meg først når ei som jobberi 2 etg reagerte når noen gikk døra forran drappa ned til oss i 1etg. De fikk besjed om å ikke bruke parfyme, hun i 2etg har allergi så ikke ukjent for henne, hun blir helt slått ut og måtte gå hjem flere ganger. Men jeg og flere har ikke allergi, men vi fikk murring i hodet og følte oss uggene. De sluttet med parfyme og ting har blitt helt normalt igjen på jobb.

Så vi voksne klarer å finne ut hva og hvorfor, det gjør ikke barn og de klarer heller ikke å formiddle hvordan vondt de har slik at vi voksne klarer å finne sammenhengen. Vi hadde ikke tenkt over en golukt i barnehagen feks, for i barnehagen så bør det allergivennlig for alle. 

Anonymkode: 813f4...75c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...